2011. január 24., hétfő

dolgos hétvége

Bizony, nem tétlenkedtem. Először is aludtam összesen 20 órát a két nap alatt, évek óta először fordult elő, hogy sehova se mentem, se dolgozni, se vásárolni, se bulizni, ki is használtam a sok szabad órát:) Elkészült 3 táska, közülük az első ment a facebookos nyereményjátékra, ez a horgolt lepkés pedig a meskára. Persze nem mindet most varrtam meg, a lekukacolt táskalapok már kész voltak, csak a sok sallang (pánt, összevarrás, bélelés...) hiányzott.

Készült még egy szupertitkos projekt a KIO ökoszatyros pályázatára, valamint életem első shadow trapuntoja is, hozom a képeket, ha megszáradt:)

Well, it was a busy weekend. This was the first for ages I didn't have to go anywhere, nor to work or a party or shopping... So I slept 20 hours during 2 nights:) I've finished 3 bags (one of them went to a give away to facebook, the second one for a Hungarian online shop).

I also finished a topsecret project for a competition and my first shadow trapunto. I'm coming back with photos tonight!


12 megjegyzés:

Abile írta...

Gyönyörű lett a táska! A lepkét is Te horgoltad? Csodajól mutat a bordó a fehér alapon.

KicsiKató írta...

Igen:) Még a hímzéses dobozom tetejére akartam valami sk horgolmányt, de kicsit túlméreteződött a lepke, majdnem akkora lett, mint maga a doboz. Most megtalálta a helyét lenvásznon:)

dióhéj írta...

naigen...ez az egy baj van a horgolással, mármint nekem(is), hogy sose tudom méretileg mekkora lesz :)

hű, arra a shadow trapuntora nagyon kíváncsi vagyok, merthogy azt se tudom mi az :)

Julcsi írta...

Hű meg ha!
Szárnyalsz, mint a madarak a háttereden:)

Kiskalács írta...

Tetszik ez a horgolt lepkés ötlet. :)

KicsiKató írta...

julcsy, most nagyon fején találtad a szöget, madarak, lepkék, szitakötők szárnyalnak a fejemben méhecskékkel és katicákkal, lehet, hogy azért volt olyan kedves ez a madaras háttér is:)

Dióhéj: ugye? mintarajz alapján szent meggyőződésem volt, hogy ez a minta tökéletes méretű lesz:)))

Kiskalács, köszi:))

töpszlívi írta...

Ez a lepke......ez......szóhoz sem jutok.:)))))))))
Lehetne egy kérésem? Megmutatnád, hogy készült?Én is megpróbálkoznék egy ilyennel. Légyszi, légyszi.:)))
Köszönöm.:))

KicsiKató írta...

Szilvi, csinálni fogok majd egy képes tutorialt, megpróbálom hétvégén összehozni, jó?

Csilla írta...

Ez a lepkés táska egyszerűen szuper lett, a színei is szépekmeg úgy egészében nagyon szép.

Sofie írta...

Gyönyörű lett!

Varga Györgyi írta...

Ez a táska a horgolt pillangóval igazi telitalálat! Nagyon-nagyon tetszik!

KicsiKató írta...

Köszönöm, Györgyi!

Én is egyre többször nézegetem, még az is lehet, ha nem kell senkinek a meskán, leveszem és elhasználom:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails