2011. január 10., hétfő

299!!!

Egészen mással akartam kezdeni, de aztán megláttam, hogy már 299 az állandó olvasók száma... Szóval ha meglesz a 300, tartunk egy újabb give away-t, jó?:))

Mondjuk lehetne a nyeremény egy horgolt neszesszer, az tetszene nektek? Hatot készítettem hétvégén, ma fel is raktam őket a meskára.

Sokszor bosszankodtam azon, hogy a meskás posztokban milyen szűkszavúak az alkotók, mintha csak a reklám miatt írnák a bejegyzést, de ma megvilágosodtam. Miután megszerkesztettem a hat adatlapot, nem lenne energiám itt is részletesen írni róluk, így arra kérlek titeket, akik pontosabb paraméterekre kíváncsiak, ugorjanak át valamelyik termékadatlapra :)))

Wow, I have 299 followers... if we'll have 300, I'm going to draw a crochet pouch, ok? I've crocheted some this weekend and uploaded them to meska.


UPDATE:
Miraemma máris tett róla, hogy jöjjön a játék, ő a 300. :) Már horgolom is a nyereményt... addig is menjetek, biztassátok őt a vadiúj varrós blogjában és nézzétek meg a családjáról, életmódjukról vezetett másik blogot is!:)


18 megjegyzés:

Piroseper írta...

Hűű, nagyon jók lettek!!!! :)

KicsiKató írta...

Köszi:)

davir írta...

Ezek nekem nagyon-nagyon tetszenek!!! :)

KicsiKató írta...

Még ilyet, a facebookon is nagy sikernek örvendenek... pedig nem gondoltam volna, csak pár egyszerű pálca... De örülök nektek nagyon :))

Julcsi írta...

Csak pár egyszerű pálca. Aha!:))))

Zazálea írta...

tetszene bizony! :o)

Mónika írta...

Nekem is nagyon tetszenek!A Te egyszerű pálcáid nekem felfoghatatlanok:)))

Ida13 írta...

Köszi a 300.nak és neked a lehetőségért. Jó az, ha sokan kíváncsiak rád! Gratulálok!

Dia írta...

Én már a meskán is megcsodáltam őket! A maguk egyszerűségében gyönyörűek! Én is örülnék egynek! :-)

Lidércke írta...

...és már 301! Gratulálok! :)

F.Gina írta...

Főleg a színátmenetes tetszik, főleg a mérete miatt :))
Ennyire picit nem szoktam varrni, pedig jól jönne !

Bodnár Gréti írta...

Nekem is nagyon tetszenek és szeretnék jelentkezni valamelyikért!

Lilang írta...

Gratula a 300+4 követőhöz :)
Klasszak a horgolt neszik :)

Monica írta...

:D Nagyon szépik!

miraemma írta...

ó, hát én vagyok a 300.! :) micsoda szerncse! tök véletlen, mikor beléptem a követők listájába, még nem olvastam ezt a bejegyzést!
mindenesetre nagyon-nagyon örülök a kis horgolt táskának! :) meg annak is, hogy ilyen sokan olvassák a blogodat!
:)

KicsiKató írta...

Jajjajjj, bocsánat, azt hittem, egyértelmű vagyok... Szóval arra utaltam, ha megvan a 300, tartunk egy give away-t, vagyis egy olyan nyereményjátékot, amire lehet jelentkezni és sorsolni fogok... Te azt segítetted elő, Miraemma, hogy elindítsam a játékot!

Aranyalma írta...

Tetszik a játék ötlete, de azért én drukkolok Miraemmának, már ha ennyire megörült hirtelen a nyereménynek! :))
Majdnem elfelejtem, nagyon jók a piperék! :)

miraemma írta...

hehe, ennyit rólam. :) így jár az ember, ha gyerek mellett próbál blogot olvasni/írni. a felét sem fogja föl annak, amit olvas. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails