2010. december 27., hétfő

mug rug KicsiKató módra


Karácsony előtt egyre több nyugati blogban akadtam erre a kifejezésre, születtek sorra a szebbnél szebb bögrealátétek, hát én se hagyhattam ki. Négyet varrtam egy kedves barátnőmnek, stílusosan angol idézeteket szabadgépitűztem rájuk a barátságról. Kifejezetten jól mutat rajta a teás bögre, de a boros poharat se dobja le magáról. :)

Szörnyű, mennyire puritán módon felerősíti a fénykép az összes hibát... Ami az életben emberközelivé teszi a varrományokat, a képeken szégyentelen hibának tűnik, nem?:))

13 megjegyzés:

Christine írta...

Nem vagyok egy nagy patchworkös (életemben nem követtem el még ilyet:), talán azért nem látok egyetlen hibát sem???
Nagyon szép ajándékok, ötletes:) Én egy egész doboz teaszettet kaptam karácsonyra, de ilyen csini dolog sajnos nem volt benne:(

Silerika írta...

Miről beszélsz??? Kékek, és szépek!! Én is kaptam egy klassz teaválogatást, és fincsi teákat fogok belőle készíteni. Nekem is kell ilyenek készítenem! :o)

ccsigaház írta...

azt hiszem ideje elmennem szemorvoshoz...hol a hiba? :-) gyöngyörűek egyébként!

bruercsi írta...

Szuper ötlet!!! Jól elraktam az agyamba! :)

peony írta...

nem.

(tűnik fel a hiba)
Egyébként meg nagyon jól néznek ki :-)

Vera írta...

Az elöttem 5 hozzászoló mindent leirt.... Gratulálok, nagyon szép és ötletes...

Lidércke írta...

Szabad gépi tűzéssel írtál? Le vagyok nyűgözve. :))) Ezt muszáj megtanulnom majd :))
Én is mindig úgy érzem, hogy felnagyítja a tökéletlenségeket a fotó. Ami élőben pazar, még az is bénácska képen... :( De nálad ez nem igaz! Remek mind! :)))

KicsiKató írta...

De drágák vagytok!

Csak a tényszerűség kedvéért (hátha valamelyikőtök nem olyan lusta, mint én...): nem véletlen az, hogy le kell tűzni (sűrűn) a szendvicset. Itt nem éreztem szükségét, csak egy-két vonalon tűztem, de bizony a képeken látni, hogy 'lebeg' az anyag a vatelinen, hepe-hupás.

Sebaj, ma varrtam és sűrűn tűztem, holnap hozom a posztot:)

Gira írta...

Szerintem csak az alkotónak tűnik fel... mi többiek nem a hibát nézzük. Nekem pl. nagyon tetszenek ;)

Ibcsy írta...

Szépek, édesek, hibátlanok:-)

micuska írta...

Édesek. De nekem miért mindig ez ugrik be a barátságról?:"Friens they come & friends they go, nothing really lasts forever."

Aranyalma írta...

Fantasztikus ötlet, hogy iszogatás közben a kedves idézetek mindig szem előtt legyenek. :)
Az állítólagos hibákat én sem láttam, szerintem nagyon jó így is. Ha fotózás szempontjából nézzük, akkor lehet, hogy elég lenne egy kis vasalás még kattintás előtt... egyébként én is több hibát vélek felfedezni a saját munkámban, mint mások, sőt, gyakran csak fényképen veszem észre a hibákat, és onnantól látom az "igazin" is...

Kalex © írta...

ztem gyönyörűek lettek a bögre alátéteid, és ami jó, hogy sosem hallottam erről, szóval köszi, hogy felvilágosítottál.
:o)
Kellemes Ünnepeket és BUÉK Katókám!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails