2010. december 31., péntek

mi mást is kívánhatnék...

... mint azt, hogy legyen a következő évetek is olyan, amilyenre vágytok... Csak aztán vigyázni a kívánságokkal, érdemes jól megfontolni őket, mert hajlamosak bekopogni az ajtón...:))

Szerettem volna egy összefoglalót írni, de szerintem már nem lesz ma rá időm. Holnap, ha magamhoz tértem, jövök és summázom 2010-et:)) BÚÉK!!!!!

I wish all of you a very happy new year, full of smiles and happiness!! Be careful with your daydreams, they liable to knock on your door...:)


13 megjegyzés:

Abile írta...

Békés, boldog új esztendőt kívánok, egészségben, szeretetben!

nöné írta...

Sikeres, boldog új évet kívánok Neked!

Gaby Erika írta...

Boldog, szép és sikerekben gazdag új esztendőt kívánok, Neked és kedves családodnak!!! :))

Ida13 írta...

Sikeres, boldog új esztendőt kívánok!

Mázsa Viki írta...

Boldog Újévet kívánok!

Tündérke írta...

Én is kívánok neked boldog új évet! :-)

martimez írta...

BUÉK !!!

Kalex © írta...

Katókám! Boldog új esztendőt kívánok Neked, egészségben, szeretetben, gazdagságban és sok bulizásban legyen részed!!! :o)
Puszi

Edina írta...

Boldog, egészségben, szeretetben gazdag új évet kívánok!

Jucus írta...

Boldog 2011-et kívánok Neked is!

csipkerózsika írta...

Boldog új évet kívánok én is neked,s szeretteidnek!:)

Körmi írta...

Itt az új év, új jót hozzon!
Régi jótól, meg ne fosszon!
De ha új jót nem is hozhat,
Vigye el a régi rosszat!
BÚÉK!

Piky73 írta...

Kívánok Neked és Szeretteidnek nagyon-nagyon boldog, sok-sok örömben és alkotásban gazdag Új Esztendőt!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails