2010. december 8., szerda

hol vagy?

Napok óta keresem a karácsonyi hangulatom, amire egyre nagyobb szükségem lenne, de sehol sem lelem. Nem tesz túl jót eme projektnek, hogy ma reggelre újra elő kellett vennem az őszi kabátomat, a gyapjú sáljaimtól könnyes búcsút vettem, havat egyelőre csak a tévében láttam és mindent elborít a víz...

Azért én igyekszem mindent megtenni, karácsonyi dalokat hallgatok (még csak módjával, szentestére nehogy belehülyüljek:), karácsonyi fűszereket használok és bőszen gyártom a karácsonyi dekort, úgy mint:
- horgolt hópelyhek, amik némi házi mézeskaláccsal együtt egy koszorúról lógnak majd a karácsonyi asztal fölött...
- karácsonyi koszorúk... (az alapot drótból hajlítottam, majd felszabdaltam pár színben összeillő anyagot apró csíkokra, fél éjszakán át csomózgattam a rongyokat a koszorúra, majd megfogadtam, hogy én ilyet soha többé...:)
Ti hogy álltok? Ajándékok kész vannak már? :)


7 megjegyzés:

Aranyalma írta...

Nagyon szépek a hópelyheid!
A koszorúdra pedig nagyon vigyázz, ha nem akarod még egyszer ugyanezt... :)))

Ibcsy írta...

Szépek a hópelyheid, és a koszorúk is. Különösen a lila gömbös tetszik:-)
Bár tudom Téged nem vigasztal, de az idei karácsonyi ajándékokkal, és hangulattal nagyon ramatyul állok:-(
Tavaly ilyenkor messze túl szárnyaltam.

Anita írta...

Ezekért a hópelyhekért teljesen odavagyok! :) A koszorúba azt hiszem, nem kezdtem volna bele, de a végeredmény tetszik.

Az ajándékok alakulnak, bár már kezdenek kétségeim támadni némelyikkel kapcsolatban, hogy tényleg készen lesz-e karácsonyig...
A havat pedig elmosta az eső, fogalmam sincs, mi lesz így a fehér karácsonnyal. :(

Iza írta...

Nagyon tetszenek nekem is a hópelyheid és a koszorúk. Ami az ajándékok készitését illeti,én sem állok úgy ahogyan szeretném, gyártom a hhorgolt hópelyheket, angyalkákot, csakhát nem tudok őgy haladni, mint ahogy szeretném,a kisfiam nem szivleli ha fonallal a kezembe mászkálok a lakásban. De próbálok kész lenni vele.

micuska írta...

Katóm! Katalin kopogott-e? ebből kiderül a karácsony.
TE már jól állsz. Erről ennyit.(pl. reggel óta a horgolótűmet keresem)

Silerika írta...

Ezerrel gyártom én is az ajándékokat! Gyönyörű hópihéket horgoltál, a koszorúd fantasztikus,a türelmed meg végtelen!

Sofie írta...

Micsoda karácsonyi hangulat! Sajnos nálam ennyi sincs még (hangulatból sem) :-(
De azért a zenével én is próbálkozom, csak a kollégám leszavaz :-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails