2010. december 2., csütörtök

ablakdísz...

... csak így, kommentár nélkül:)

10 megjegyzés:

Altair írta...

Szép, szép, szép! :o)

MARIKA írta...

Csak úgy koment nélkül !
DEEEE szépek:))

KicsiKató írta...

Ezért kell tudni jól fotózni - Marika, ez csak egy ablakdísz:) De azért köszi nektek, mindjárt neki is állok egy újabb darabnak:)

Gira írta...

WOw... azt hiszem megint lemaradásban vagyok... de itt aztán össze lehet szedni az adventi hangulatot :)

KicsiKató írta...

Akkor én is jó sokat nézegetem, mert adventi - sőőőt, karácsonyi - hangulatom egy szál sincs. Holnap nekiállok mézest sütni, hátha az illattól átszellemültebbé válok:)

ElizAniko írta...

Nagyon király!

Zorka4 írta...

Szuper! :)

micuska írta...

Kató! Köszi, hogy erőt merítesz belőlem. (((szóval te lopod az energiámat?;-)))
Mekkora ez a szépség? cm-ben?

KicsiKató írta...

Ajjajj, lebuktam... engesztelésül pontosan lemértem. 23cm, nem is lepődöm meg, a kedvenc számom:)

micuska írta...

Ó, ez akkor szép nagy! Már megint szerénykedtél.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails