2010. december 18., szombat

egy ráadás ajándék?

Itt az idei utolsó give away ideje! S hogy senki se fulladjon bele a sok ajándékba, a határidőt kitoljuk januárig, milyen jól fog jönni egy csomag az év legdepisebb hónapjában, nem?:)
Négy újságot kínálok, a nyertes dönti el, melyiket szeretné, csomagolni fogok hozzá egy-két meglepetést az adott területhez megfelelően. S hogy senki se érezze magát kirekesztve, választhattok a varrós, keresztszemes, horgolós-kötős újság közül, aki meg végképp nem tudja eldönteni (vagy éppenséggel polihisztor), annak a vegyesvágott Susannát ajánlanám:)

A jelentkezési határidő 2011. január 5. 18 óra:)

Aki pedig nem akar lemaradni a vigaszágról, az gyorsan jöjjön a facebookra, az első KicsiKató játékot ott is mindjárt meghirdetem:)



Zweigart 102/144
Susanna n. 235
fürge ujjak 2006/2
burda 2009/3

19 megjegyzés:

Lilla írta...

Nem akarok telhetetlen lenni vagy mi, de meg lehetne tudni, h a Susanna melyik száma látható a képen? És egyben jelentkeznék is :-)

KicsiKató írta...

:))

Zweigart 102/144
Susanna n. 235
fürge ujjak 2006/2
burda 2009/3

Verocs írta...

Szia Kató,
nekem nagy részük megvan (és így sem férek :)) ezért megadom az esélyt másnak! nagyon jó játékot Nektek!
Vera

Kiskalács írta...

Én nagyon örülnék a Susannának! :)
Köszi!

rozandi írta...

Jövök én is játszani! Kellemes ünnepeket kívánok előre is! És hogy melyiket választanám? Susanna vagy Zweigart

Gira írta...

Fürge Ujjakra pályázom... a régik még olyan jók voltak...

Lidércke írta...

Hogy te milyen rendes vagy... :))) Persze, hogy játszanék!

Erzsébet írta...

Én a Burdára pályáznék :-)
Boldog karácsonyt!

Hencsilli írta...

Én is jönnék, nyernék:D
Nekem a Susanna-szerintem.

Ida13 írta...

A 10-es jó szám. Monk még ki is várt volna érte. :)

Sofie írta...

Én is szeretnék játszani :-) Köszönöm! :-)

Belinda írta...

Én is szeretnék pályázni, egy Fürge ujjakra fáj a fogam!:)

Niki írta...

Ó, nagyon örülnék egy kötős-horgolós példánynak!:) Boldog Karácsonyt!

Abile írta...

Játékra jelentkezem! :o) Bármelyik újságnak nagyon örülnék... a szerencsére bízom!

soli írta...

ÉN szívesen játszanék a keresztszemesért! :-)

Judesign(by Judd25) írta...

Nagyon szeretnék játszani Veled:-)))

Már kinn is vagy: http://judd25-keresztszemes.blogspot.com/

Köszi a lehetőséget! A Suzanna vagy a Zweigart érdekelne, keresztszemes ill. hardanger mintákat vadászok :-)
BÚÉK,
Jucus

Edina írta...

én is játszok!! bármelyik újság jöhet!

KicsiKató írta...

Éva / lapappilon az előbb jelezte e-mailben, hogy nem tud ide kommentelni, de most rögzítjük jelentkezési szándékát:)

Anna írta...

Én is szeretnék játszani, és mivel épp egy hete tanulok horgolni:) a Fürge ujjak lenne az én témám. Köszönöm a lehetőséget.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails