2010. július 10., szombat

nyílnak a virágok...

Pár hónapja, mikor megérkezett a Martimeznél nyert anyagcsomagom a gombokkal és könyvvel, már tudtam, hogy asztalközép lesz belőlük valamikor. Most eljött az ő idejük:
I knew I wanted to sew table cover of the charm pack I'd won at Martimez some months ago. Their time has come:)

A charm négyzeteket egyformára igazítottam, összevarrtam, ők alkotják a hátteret.
I cut charm squares and sewed together, those are the background.

Világoszöld egyszínű anyaggal egészítettem ki őket, a hátuljára is ez került. Szegéshez a hátlapot 2 centivel nagyobbra hagytam és visszahajtva levarrtam.
I also used green fabric for the edges and the back, I cut for the back 2 cms bigger, folded back the edges and seamed with that.

A virágokat még hátlapozás előtt egy soron rögzítettem sötétszürke cérnával, legvégül pedig két soron átvarrtam őket, hogy rajzolt hatásuk legyen.
I sewed on the flowers before batting, and after quilting I sewed the contours twice with grey thread to have drawing effect.

Szeretjük:)
We love it:)

Köszönöm, Martimez!:)
Thanks again, Martimez!:)


19 megjegyzés:

Lidércke írta...

Nem csodálom, hogy szeretitek. :) Meseszép. :)

Mamis írta...

Nagyon szép lett!!!

Tímel írta...

Nagyon szép munka!

Barbi írta...

Gyönyörű lett! Egyértelmű, hogy szeretitek! :D

Zazálea írta...

Én is! (szeretem)

Ili írta...

Nekem is nagyon tetszik. Nagyon szépen meg csináltad.

csipkelelkű írta...

Nagyon bájos! Tetszik.

Julcsi írta...

Nagyon jót csináltál, Kata!
Éljen a foltvarrás!:))))

Judit írta...

Jujj, ez nagyon tetszik!

Ida13 írta...

Nagyon kedves darab.

Mammka írta...

Hű,Kató! Szeretlek a foltos alkotásoddal együtt...:) meseszép lett!!!!!Ha én ilyen ügyes lennék....

bruercsi írta...

Nagyon, nagyon szép!!!

Edina írta...

Ügyes vagy, igazán szép lett!

Emese írta...

Csodaszép!

Kata írta...

Mesés!!!

Edige írta...

Nagyon szép lett! Mi is szeretjük... :-)

Kalex © írta...

Hű de szép lett ez a terítő! Olyan frissek, üdék és harmatosak a virágok! :o)

Sofie írta...

Gyönyörű lett, nagyon tetszik!

Piszke anyóca írta...

Ez egyszerűen gyönyörűűű! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails