2010. június 20., vasárnap

(k)első kecskeméti közös kötés - kipipálva:)

Megvolt, nem is akármilyen:) Az időjárás nem volt hozzánk túl kegyes, emiatt egy kávézóba szorultunk be, de ez nem nyomta rá a hangulatunkra a bélyegét. Sajnos a benti fény miatt nem túl jól sikerültek a képek, így csak a szavaimra hagyatkozhattok:)

Tízen voltunk, név szerint: Jucuu, aki szervezte és a legkitartóbban kötött, Kinga, akinek hamar mennie kellett, de a lelkesedése remélem töretlen lesz és kilábal az alkotói válságból, Timi, a mázlista, aki a Barka által felajánlott fonalat hazavitte, másik Kinga, aki előrelátóan nem hozott kötnivalót, úgyis elment az idő beszélgetésre, Ariadné, aki csodákat nemezel és selyemfest, jah és most már fonalat is tud fonni, Peony, aki Ariadnét tanította és csodáló pillantásainkat elviselte - türelmesen fonogatta a fonalát, Gira, aki polcszegélyt horgolt, Csipcsilla, akinek a helyben készült horgolt katicáját megnyertem:) és Micus, aki bőszen horgolta az egyelőre szupertitkos horgo-blogos pályázati munkáját.

Közel 5 órát töltöttünk együtt, beszélgettünk, ajándékoztunk, sorsoltunk, sütiztünk és egy picit kötöttünk is. Nagyon örültem, hogy megismertem őket:) A Kecskemét közelieknek pedig üzenem, hogy írjanak, ha csatlakoznának, szeretnénk 1-2 havonta megismételni a mai napot:)

11 megjegyzés:

micuska írta...

Megtaláltalak az oldalsávban. Nagyon naprakész vagy, már kész is a beszámoló! Köszönöm a délutánt.

Gira írta...

Jaj de jó ez az összesítő a blogokról is, mert nehezen emlékeztem volna vissza mindenkiére. Örülök, hogy ott voltam. Nagyon jó volt :)

Abile írta...

Fantasztikus hangulata van egy-egy ilyen közös alkotásnak! Nagyon jó lehetett nektek így együtt! Még sok ilyet kívánok! :o)

Zorka4 írta...

Nagyon gyors voltál :) Az én képeim is elég satnyák a fény miatt, de majd teszek fel :)
Én is nagyon jól éreztem magam, és igen talizzunk még így!!

Zorka4 írta...

Jaj, még annyit, hogy Timi, nem Timici, az ő blogja amikorsemmitteszek. blogspot.com.
Hú, remélem jól írtam :)

Amanda írta...

Hú, Ti aztán szép számmal összeültetek. Nagyon jók az ilyen találkozások, saját tapasztalat, igaz, mi kevesebben, de együtt kötöttünk. Sajna nem vagyok környékbeli, szurkolok, hogy sikerüljön újra találkoznotok.

Kangamama írta...

Kicsit tényleg hamar elkellett jönnem, de nagyon tettszett a dolog és előre örülök a következőnek!

Délka írta...

Jelentkezem egy következő találkozóra:)

KicsiKató írta...

Ajjjajj, itt el is felejtettem válaszolni:) Nem baj, legalább a levlistán beindult a kommunikáció.

Délka, jelentkezés örömmel elfogadva:)

peony írta...

Pedig tutira úgy emlékeztem már küldtem megjegyzést...na mindegy, igazán klassz élmény volt Veletek találkozni, és szívesen csatlakoznék máskor is :-)

peony írta...

Már vay háromszor küldtem megjegyzést, de a blogger nem akar együttműködni...
Igazán klassz élmény volt Veletek találkozni, szívesen csatlakoznék máskor is :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails