2010. május 26., szerda

gömbölyödik a világ...

... bizony... két barátnőm pocakja is gömbölyödik, egy első- és egy másod-trimeszteres... a nap is sűrűbben mutatja gömbölyű alakját, máskor meg kövér esőcseppek hullanak...
World is getting round... Two of my friends are pregnant... Sun shows its round shape more and more, another time fat raindrops are falling...

Talán ezek is közrejátszottak a kényszernél, hogy hagyjam a sarkos mintákat, jöjjenek a pihe-puha gömbölyded vonalak... Így születtek ezek az összehajtható táskák, amikhez kapcsolódik a májusi give away:
Maybe these made me to leave corners and lines, just sew soft and round shapes... in this way were born these collapsible bags:


Ez most villámjáték lesz... A feltételek: hagyj egy kommentet hétfő (05.31.) este nyolcig és írd meg, neked melyik a kedvenc gömbölyded tárgyad a környezetedből. A szerencsés nyertes választhat a fenti táskák közül!
Give away! Just leave me a comment here and tell me which is your favourite round thing in your life. Winner can choose a bag from these, I'll draw on Monday evening (05.31.)!

26 megjegyzés:

MARIKA írta...

Képet nem látok !!
Sajnálom nem tudom az okát
Nem tudok tehát választani sem :((
De ha nyerek rád bízom a választást .
Kösz a játék lehetőséget !!

Cserfescsillag írta...

Szia! Nagyon tetszenek ezek a táskáid (is), így szeretnék játszani.

Van egy kedvenc gömb-fülbevalóm. :)

A legjobban a virágmintás táska tetszik.

MARIKA írta...

Nagyon szépen köszönöm a képeket!!
A halacskás nagyon tetszik, de a kis madaras is ,
jaj de nagy a baj most mi légyen hát nem tudok választani .Ec pec játék a madaras!!!

Piroseper írta...

Nekem a halacskás táska jön be legjobban!
A kedvenc gömbölyded tárgyam pedig az új üveggyűrűm. :)
Köszi a lehetőséget!

Betsy írta...

Eszméletlen jók a táskáid! :)
Kedvenc kerek dolog? Talán a Nap, mikor ezer színben gömbölyödve nyugszik le!
A virágmintás táska tetszik a legjobban, de bármelyiknek nagyon örülnék!
Köszönöm a játékot! :)

Noyka írta...

Szijja! Nagyon szuper dolgokat csinálsz! Kedvenc gömbölyded dolgom a színes golyórágók! A táskák közül a szürke virágos tetszik legjobban, és köszönet a játékért!

helen írta...

A legkedvesebb? Az Gaia nevű gyöngyöm, amit Bori készített üvegből :) Olyan szépséges, mint egy Földgömb. A Holdról nézve.

S én igazán nem vagyok nagy madárrajongó, ez a madárka mégis megfogott engem... Ügyes vagy, de ezt úgy is biztos tudod :))

Polly írta...

Szia!

A kedvenc "gömbölyded tárgyam" a paradicsom. Anélkül nem élet az élet.

Nekem legjobban a kék madárkás táska tetszik. :)

Köszönöm a lehetőséget a játékra!

F.Gina írta...

A kedvenc gömböm : Búcsúajándékként kaptam a kollégáktól egy választást segítő jós gömböt :)) Szépek a táskáid, viszem a képet !

Andi írta...

Édesek ezek a táskák! Kedvenc gömbölyded tárgyam épp a kerek jénai tálam, isteni kenyereket sütök benne mostanában.

KicsiKató írta...

Noyka, remélem nem okozok csalódást, de a szatyrok kékek, azért is jelöltem meg a színhelyes képet:)))

Timtom írta...

Szia!
Köszönjük a játékot! Igazán szépséges tatyókat készítettél :) Nekem a virágos a kedvencem.
Gömbölyded dolgok közül pedig (igaz sajnos még nincs a közvetlen környezetemben) a mézédes, hideg görögdinnye az, aminek most a legjobban tudnék örülni :)
És mégegy :D
A kicsi manóm mesztelen popija, amikor ma fürdöni totyogott :D

Kökörcsin írta...

Szia! Mivel én is gömbölyödöm, kedvencem a pocakom ;), igaz nem tárgy, így ő nem játszik. Másik kedvencem az óriási kék gumilabdám, amin sokat ücsörgök monstanában.

Julcsi írta...

Nekem négy kedvenc gömbölyded formám is van. A gyerekeim buksija:)))
Jókat alkottál most is és sokat. Ügyes vagy!

Amelie írta...

Szia!
Én is jelentkeznék a játékra. Az én kedvencem a madaras lett, valakit eszembe juttatott. :)
A kedvenc gömbölyű formám azok a fonal gombócok, amik a táskámban várva várják, hogy végre horgoljak belőlük valamit. :)

Zsuzsa írta...

Szió:-) Gyönyörűek a táskák, a minták, a színek....
Kedvenc gömbölyded formáimat már kilőtték (paradicsom függő vagyok és a görögdinnye pedig felülmúlhatatlan) :-( Viszont nagyon szeretem azokat a gombostűket, amiknek piros a feje!
Zsu

Sofie írta...

Nagyon szépek a táskák, nekem a madaras tetszik a legjobban. A kedvenc kerek tárgy a közelemben, a bicajkerekem, ami már oly sok kilóméteren volt a társam :-) Köszi a játékot!

leda írta...

Hú, de jó a világ így kereken! :)Igazán szép táskákat alkottál. Választani nem tudnék. :( Vagy mégis, talán a virágos!

Kedvenc kerek tárgyam a sárga bögrém, amiből rendszerint fahéjas-tejes kávét szörtyölgetek blogolvasás közben.

böpörö írta...

Nekem egyértelműen a tulipán a kedvenc gömbölydedem, úgyhogy a virágosat választanám:))
Köszönet a játékért!

Cucu írta...

A kedvencem a kerek, gurulós, gömbölyű kávésbögrém :)
A kék virágos táska tetszik nagyon :)

SDAnita írta...

Szia ! En a viragosba szerettem bele elsore...
Kedvenc gombolyuim a gyerkoceim buksijai.:-) Es a kertemben eppen pompazo punkosdirozsak viragai. Probaltatok mar ket tenyerrel korbe-kanyaritani oket, mikor kinyilnak ?

Ágnes írta...

Kedvenc gömbölyűt kettőt láttam pénteken: egy levélcsúcson árválkodó kósza esőcseppet és egy esőcseppekkel pettyezett pünkösdirózsa bimbót. Mindezt alkonyi fényben, a pénteki eső után. És még le sem töltöttem a róluk készült fényképeket. :(
De táskából a virágosra szavazok.
pági

Töppencs írta...

Helló! Az én kedvenc gömbölydedem a cicusaim puhis tappancsai. És még a barátnőm gömbölyű pocakja is, amiből nemsokára előbújik Bibike... És tárgyként pedig a vadiúj gömböc telefonom, amit a vőlegényemtől kaptam. A táskák közül (mind szépek) a virágos lett a favorit! Csak így tovább!

ccsigaház írta...

huh, majdnem lemaradtam...hát izé, én is elég gömbölyded vagyok, de az nem tartozik a kedvenceim közé :-) de a te táskáid gyönyörűek!

H. Mária írta...

Nagyon szépek. :)

Jutus írta...

Na ezt most már lekéstem,de azért még elmondom hogy nagyon tetszenek a táskáid,!!!:DDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails