2009. december 27., vasárnap

tíz kicsi néger...

... avagy a Tilda-féle mézeskalácsok támadnak:)) Sokáig ellenálltam csábításuknak, láttam blogokon filcből, láttam vászonból, de a karácsonyi Shrek-nézés után már nem bírtam tovább. Tízen vannak, az én változatomban polárból készültek és boldogan várják a 2010-es karácsonyt, hogy ajándékok mellé kerüljenek:)
Well, I tried to stand up against these gingers, I've seen them in blogs made of felt, cotton, but after the Christmas Shrek on TV I had to sew them. They are ten, made of polar and are going to wait for 2010 Christmas to be present-follower:)




A nagy munka közepette elfelejtettem, hogy december elején kétéves lett a KicsiKató blog. Ennek örömére kb. egy héten belül naaaagy év végi/eleji give awayt hirdetek, hamarosan jövök a részletekkel.
I forgot my blog's second birthday in December, in a week I'll come back with a give away. I'll tell you the details later.


A holnap munkába igyekvőknek kitartást kívánok (magamnak is...), az otthon pihenőknek forró teát, meleg paplant:)
If you're going to work tomorrow (just like me), I wish you strength, if stay at home, I wish hot tea and blanket:)


Ui.: Nyújtsa magasba a kezét, akinek karácsonyi feelingje volt a 18 fokos, gázkonvektort kikapcsolós, órán keresztül ablakot tárva nyitva szellőztetős, ragyogó napsütéses időben... :)
The weather was so strange here, we had +18 Celsius (usually it's around 0 Celsius), we switshed off the gas convector, opened the window for hours, had amazing shiny days... :)


15 megjegyzés:

Ida13 írta...

Jópofák polárból. Még szőrősek is.:)
Leeresztettük a redőnyt, felkapcsoltuk a karácsonyi világítást a fán, gyertyákat gyújtottunk és csillagszóróztunk,no meg énekeltünk.....és...igen, határozottan karácsonyos volt így.

Mamis írta...

Ezek nagyon jóóók!!!!!!!!!!!

Judit írta...

Igazán Kicsikatósak lettek:))Helyesek.
Ja, jó volt a kánikula, nem is tértem napokig észhez, olyan kómában telt:)))

Cicvarek írta...

A 10 kicsi nagyon aranyos, olyan "kicsikatósak". :-)

A kánikulás karácsonyhoz errefelé még dörgés-villámlás is volt, igazi nyári zivatarféle...
(a betegséget nem is említem, ahhoz épp mindegy milyen az idő)

De épp azon filóztam a sok fekvés közepette, hogy már most el kellene kezdeni a jövő karácsonyra való készülődést. ;-)

ccsigaház írta...

gratula előre a második blogszülinaphoz! :-) és még kétszázkettőt!

Amanda írta...

Nagyon arik lettek. Én sem tudtam ellenállni, de nem fotóztam, mert nem találtam megfelelő anyagot. Csak túl sötét barnát találtam, ezért olyan égettek lettek.
A kanikulás karácsony olyan fejfájósra, két napig egyirányba kómásra sikerült!

Abile írta...

Jók lettek... éééédesek! :o))
Én éppen ma gondoltam rá, hogy úgy elszaladt ez a karácsony... és sajnos a hó épp előtte olvadt el, pedig olyan szép lehetett volna odakint is...

Kalex írta...

Haláliak polárból! Nekem bejönnek!!! :o)
A karácsony nálunk is szépen eltelt, hangulatosan, bár fura volt ez a kánikula, de mégis jól esett a szervezetemnek... :o)

Mehike írta...

Nagyon jópofa a 10 kicsi néger:-)
Csakis a sok kedves ajándék miatt volt karácsonyi hangulatom

Edina írta...

Nagyon jók lettek a mézikéid!
Ebben az enyhe időben nekem semmi karácsonyi hangulatom nem volt, igaz illatozik a fenyőfa, az ajándékozás öröme megvolt, csak az a bizsergés hiányzott! :(

Elizaniko írta...

Ezt nevezem. Jó előre elkezdted a 2010-es karácsonyi készülődést.

Milyen jó is lenne, ha évközben csinálnánk rendszeresen ajándéknak valókat...

:o)))

ezkriszti írta...

Nagyon tetszenek. Nálad a Shrek nézésből is varrás lesz végül. :-)
Hú, de kedvet hoztál hozzá.

KicsiKató írta...

Köszönöm mindenkinek!

Uhh, ez a besötétítős módszer eszembe sem jutott, pedig jól jött volna:)

Már karácsony előtt terveztem, hogy az ünnepek alatt magamnak szeretnék elkészíteni végre dolgokat, de kifejezetten jólesett karácsonyi filmeket nézve karácsonyit varrogatni. Nekem nem jön be a nyáron fenyőfákat varrogatás...:))) Pedig jó lenne!!:)

Barbi írta...

Cukik nagyon, de nagyon! :D

Jutus írta...

Nagyon jópofik lettek,valóban nagyon kicsikatósok!Én teleraktam a lakást gyertyákkal, együtt volt a család és nem foglalkoztunk vele hogy elolvad az a rengeteg hó, pedig annyira örültem neki mikor esett!Én úgy vagyok vele,hogy a karácsonyt semmi sem ronthatja el,nem engedem meg,az szent és sérthetetlen, hi-hi!!!:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails