2009. december 28., hétfő

kötöttem:)

... megint:) Ugyanis pár hete már elkészült egy nyak köré tekerős sál, Ahamától elirigyeltem az övét. Persze feketét fotózni nem lehet (vagy inkább mondjuk így: én nem tudok:) és már akkor vágytam egy pirosra/bordóra.
I've knitted... again:) I knitted a scarf like Ahama's one a few weeks ago, but it's black and I cannot take a photo of it. At that time I finished I knew I wanted a red one.




Elkészült, az utolsó sort is lekötöttem, utána összevarrtam (Istenem, milyen jól jött végül, hogy nem tudok csövet kötni...) és a nyakam köré tekertem... volna, ha nem lenne olyan nagy a fejem. Ugyanis az utolsó sort sikeresen lekötöttem úgy, hogy egyáltalán nem volt rugalmas, szűk lett. Gyorsan szétfejtettem, lebeszéltem magam a toldásáról, inkább elővettem a gyöngyös ládát és egy szitakötőt kanyarintottam hozzá. Imádom:)))
It was done, I finished the last lane, then sewed it together (my God, it's a bless I cannot knit a tube...) and than twisted it around my neck... or I could twisted if I didn't have so big head. The last lane wasn't flexible unfortunately. Quickly dismantled it, brought out the bead-box and wiggled a dragonfly. I do love them:))



14 megjegyzés:

Rebecka írta...

I love your scarf and it looks great with your pin!!! Beautiful.

Dia írta...

Jaj de szép lett!
Nagyon tetszik a színe is, de úgy az egész egyben!
Ügyes vagy!

Ahama írta...

:), ez aztán az átalakulás!
Egy percre el is bizonytalanodtam, hogy melyik nyakravalóról is beszéltünk, de ez tökéletes és kreatív átértelmezése a dolognak :)
Jó lett a formája és szép a színe is.

Ahama írta...

a szitakötő meg külön truváj :))

Csilla írta...

Nagyon szép a sál is, de a szitakötő egyszerűen csodás!

Kicsoda írta...

nekem is a szitakoto teszi tokeletesse. en kotottem `hasonlot`, de pont a gombolasnal elvesztem, mert ezeknek azert az nagyon fontos resze. Szoval csak hajra, ez nagyon jo lett!!!

Barbi írta...

Nagyon klassz lett a sál! Milyen rég tervezek én is ilyet, de szerintem már csak jövő ilyenkor lesz belőle valalmi. A szitakötő valami csodálatos! :D

Kaoka írta...

Nagyon jó, tetszik a színe is.
Én kötöttem hasonlót a lányomnak, majd jön a fotó, mert elfeljtettem megörökíteni. Én gombokkal csináltam, de ez a szitakötő csúcs rajta. :) :)Sapka nem lesz hozzá?

KicsiKató írta...

Rebecka, thanks for your kind words! This is the first one, I have two another WIP:)

Lányok, nagyon köszönöm a kedves szavakat, de azt hiszem, elnézitek, ha főleg Kicsoda és Ahama kommentje dobogtatta meg a szívem, ők a szememben a naaaaagy kötőőőős lányok:)

A szitakötő nálam is személyes kedvenc, de ki kell találnom valamit, két másik sálat is kötök most ajándékba...

Kaoka, a kötési tudományos kimerül a szögletes formákban, így sapka nem lesz (azt egyébként se szeretem:()

Annás írta...

Szia KicsiKató! Szeretnék továbbadni neked egy blogdíjat, nézz be hozzám!

Ui.: Eszméletlen a szitakötő!

Naomi írta...

Hűűűű,de nagyon jó lett!!! Szuperul áll a színe, a szitakötő pedig maga a tökély!!!
Nagyon ügyes vagy! :o)

Kalex írta...

Nagyon- nagyon szépséges, és az a szitakötő... meseszép! :o)

helen írta...

Jól tetted, hogy kötöttél :)

KicsiKató írta...

Újabb heves szívdobogások...:))

Annás, köszönöm, tovább fogom adni:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails