2009. december 13., vasárnap

hogy mit csináltam hétvégén?

Igazán nem akarok kukacoskodni, de...
What I've done this weekend?
Megkukacoltam-készre varrtam ezt a táskát, ami kapott egy hímzett belső zsebet is.
I stippled and sewed this bag, I made a machine-embroideried inner pocket.


Megkukacoltam ezt a drapp táskát, összevarrtam. Kíváncsi vagyok, rájöttök-e, mi ez a minta a front zseben?
I stippled this bag too. Can you imagine what is this design on the front pocket?

Megkukacoltam egy karácsonyi tálat is:)
I stippled a Christmas bowl too:)


Tegnap Elizanikónál jártam, megcsodáltam a készülő palástot, még egy felnőttet is elvarázsol a rengeteg mesefigura, biztosan a gyerekek is imádni fogják. Begyűjtöttem egy rakat ötletet és inspirációt is Anikótól, így Géza sem tétlenkedett, karácsonyi ajándékkiegészítőket varrtunk ma este.
I visited a quilty friend yestarday, admired her brand new project. Those figures charm an adult too, not just the kids. I collected many ideas and inspires at Elizanikó, so when I came home, Géza and I made lots of Christmas embroideries.
Áldott, boldog készülődést kívánok nektek!
I wish all of you merry, blessed preparing!

11 megjegyzés:

Aranyalma írta...

Szép termésed volt ma!
A táska elején szerintem a tornászok szerei láthatók, vagyis kötél, szalag, karika és labda.
Kitaláltam? :)

Ibcsy írta...

Hogy mit csináltál a hétvégén? Megint gyönyörűségeket alkottál! Nagyon tetszik a tál. Már sokszor nézegettem, de még nem mertem bevállalni:-(

KicsiKató írta...

Virtuális pirospont Aranyalmának:)))

Ibcsy, ne ez alapján csináld, saját kútfőből mentem neki, így kicsit más, mint az átlagosak. Sue honlapján van egy nagyon klassz leírás (persze csak azután kerestem rá, miután már kiszenvedtem magamból ezt a példányt:)

http://www.quilting.hu/quilt-techniques/textiltal.htm

Barbi írta...

Micsoda profi vagy már ebben a kukacolásban és az a szép rózsa! Gratulálok!:D

Elizaniko írta...

Nagyon megy ez a kukacolás neked ! Gratulálok a szép alkotásokhoz.
Jó volt veled dumcsizni.

Kryx írta...

Én is a tornászkellékekre tippeltem, de látom Aranyalma már kitalálta. :) Nagyon klassz a tálad is.

bruercsi írta...

A betttyárossát! Varrtál, varrtál....és varrtál!

Julcsi írta...

Én első blikkre azt hittem, hogy rovásírás jelek:))) De látom, nem nyertem volna:)))
És szép minden, amit alkottál!
És nem mondod, hogy láttad élőben a mesepalástot?! Irigy...

Abile írta...

Hogy mit csináltál?? Kukacoskodtál!!! Mondhatom, hogy nagyon jól csinálod! :o)) Szuper jók lettek a tatyók! :o)

Aranyalma írta...

Virtuális Nobel-díjat már kaptam a gyerekemtől, akkor nagy darab fokhagymát rágtam össze frissen :) Ennek a piros pontnak is örülök! :)

Takács Éva írta...

Szia! Köszönöm a dícséretet és visszadobom a labdát.Te aztán tudsz kukacoskodni akarom mondani kukacolni. Ügyes vagy! Köszönöm, hogy benéztél hozzám.
Üdv. Éva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails