2009. augusztus 13., csütörtök

kistáska, nagytáska:)

Terápiás célzattal készültek. A lila igen-igen apró, Borcsinak, a 2 éves kismanónak készült, együtt választottuk ki a hímzőmintát, anyagokat... :))
A virágos a drága Mamócám egyik pongyolája volt. Szeretem magammal vinni:))
I sewed some bags to attend my spirit... The purple one is very small, I made it to a 2-years-old girl, we chose together the patterns, the fabrics...:))
The other one with flowers is made of my Dear Grandma's clothes, I like carrying it:))


11 megjegyzés:

bruercsi írta...

Örülök, hogy jól van az Anyukád! Szépeket varrtál! A cica a kedvencem!!! :)

Kalex írta...

Jaj, de drága vagy KicsiKatókám! :o) Örülök hogy anyukád jobban van, sok egészséget neki innen a távolból! :o)
Köszönöm a játékra hívást, elfogadom, és most nagyon happy vagyok! Feldobtad a napomat, estémet.
:o)

eli írta...

Nagyon szep taskak...nekem a lepkes tetszik nagyon:-)

Ibcsy írta...

Jó volt olvasni amit írtál. Örülök, hogy anyukád jobban van. Nagyon szépek a táskák. Én a cicásat imádom!!!!

Cicurka írta...

Szuper a fácskás tatyó!
Játsz velem!:-)
Szép napot!

martimez írta...

szépek...
örülök,hogy anyukád jól van

Sofie írta...

Jobbulást anyukádnak!

KicsiKató írta...

Köszönöm, köszönjük:)

A cicás és lepkés ugyanaz, az érem két oldala...:))

davir írta...

Nagyon örülök, hogy jól sikerült a műtét! Gyors felépülést és jó egészséget kívánok neki! Puszi! :)

Ágó írta...

Kedves Egykori Rendszeres Olvsaóm!

Kern Ági vagyok az ÁGÓ VARRÓMŰHELYÉBŐL.
Tájékoztatlak, h a blogom tönkrement, rendszeres olvasóim kb egy hete nem látják, h a bejegyzéseim frissülnek. Ideiglenes megoldásként létrehoztam az eredeti blog mását, ahol az új bejegyzések olvashatók, illetve az új blogról: www.agovarromuhelye.blogspot.com a régi blogom is elérhető. A 60. olvasóm bejelentkezése alkalmából /az eredeti blogomon/ ajándéksorsolást hirdettem a rendszeres olvasóim között.
Ha a jövőben is szívesen olvasgatod az írásaim, azt most tehát a fent jelölt átmeneti oldalon teheted meg.
Minden kedves olvasóm megértését köszönöm!
Kern Ágota

mammka írta...

Nagy öröm ,hogy jól sikerült anyukád műtéte!reméljük minél hamarabb felgyógyul teljesen.Már érzem a csontjaimban,hogy ennyi idősen nekem is lesz egy ilyen....
Játszom veled,köszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails