2009. augusztus 18., kedd

ajándék tőlem... kinek?



Ugye milyen rég játszottunk már ajándékozósdit? (Bár most több blogger is elkényeztet minket kecsegtető nyereményekkel...:)) Nekem is megjött a kedvem hozzá:)

Egyelőre meglepetésnek szánom a nyereményt, ráadásul egyből két esélyt játékot dobnék be a közösbe: egyet kisorsolnék a rendszeres olvasóim között, akik bejelöltek (ha már ilyen szépen-sokan vagytok:), egy másikat pedig azok között, akik megjegyzést hagynak ennél a bejegyzésnél. Szigorú szabályaim értelmében ezt megint csak nem fordítom le angolra, olyan sok külföldi give away van, itt most emeljük az esélyét a magyarul értő-beszélő olvasóknak, jó?:)

Hát akkor hajrá, szeptember elsején sorsolok, aznap reggel nyolcig még lehet jelentkezni:))


68 megjegyzés:

Kalex írta...

Ho-ho-hóóóóó! :o) Én mint elsőként, szeretnék Nálad játszani, a játék kedvééért, meg azért is mert imádom a KicsiKatós meglepi ajándékokat! :o)

Mamis írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bea írta...

Nem szeretnék lekésni én sem...:)))

Mamis írta...

Én sem szeretnék lemaradni.Ugye valami nonfiguratív hímzett ajándék lesz...???(he,he...)
Bocs de az előbb bénáztam egy kicsit.

Mici írta...

Hát, nekem sincs még KicsiKatósságom. Szeretnék egyet. Szóval itt a jelentkezési lapom. :)

Dóri írta...

Hú, még pont időben vagyok. :) Én is szeretnék jelentkezni. :)

Barbi írta...

Nem is én lennék, ha nem jelentkeznék egy újabb játékra! Köszönöm a lehetőséget! :D

Endy írta...

Meg voltam gyozodve arròl, hogy a rendszeres olvasòid kozott vagyok..mivel rendszeresen olvaslak. Bepòtoltam az elmaradàsomat!

Edina írta...

Én is szeretnék a játékra jelentkezni! Bízom a szerencsében! :))

Csilla írta...

Bár én már nyertem nálad de ezt a lehetőséget sem fogom kihagyni, jelentkezem a játékra :o)

jandis írta...

Én is-én is-én is.:-))

martimez írta...

Én nagyon szeretném!

Anita írta...

Ismét megkísértem Fotrunát és jelentkezem, hátha nálam landol valami KicsiKatós! :-)
És ha elfelejtettem volna írni, ezer köszönet a varrógépvásárlós válaszaidért (ami olyan rég volt, talán már el is felejtetted), nagy nehezen sikerült döntenem. (A márka maradt, csak típust cseréltem, remélem, hamarosan mutathatok is valamit, amit az ő segítségével készítettem.)

SILERIKA írta...

Kicsikatós meglepetés-ajándékot én is nagyon szeretnék! :))

mammka írta...

KicsiKató! te is kényezteted a blogos népet?Dejó!!!!!
Naná,hogy szeretnék tőled valami meglepit!!!:)

Dia írta...

én is, én is szeretnék KicsiKatós meglepit nyerni! :-)

Ahama írta...

Olvaslak rendszeresen és örömmel, ez itten pedig a bejegyzés.Ja, és magyarul is tudok :)).

ccsigaház írta...

beállok a sorba én is!

bruercsi írta...

Katóka!
Jelentkeznék én is! Milyen jó, hogy én beszélni a madzsart! :))

Körmi írta...

No pont ezt hagynám ki???!!!:P...Naná hogy én is jelentkezem a játékra!! :D ...
Biztonság kedvéért azért megnézem, hogy rajta vagyok-e a rendszeres olvasók listáján, mert hát jártam már úgy, hogy én azthittem, pedig dehogy!...:D

Erzsébet írta...

Én is szeretnék nyerni!!!!!!!!

Kovácsné Julcsi írta...

Én is itt vagyok!!!

anyapötty írta...

21-ként játékra jelentkezni??Hm..Talán szerencsét hoz ez a szám!!!

Ducika Ducila írta...

De jó lenne nyerni!

Rhyselaine írta...

Hű de jó! Azonnal jelentkeznem kell!! A Te kezeidből bármilyen ajándék kincs! :)

Lidércke írta...

De jó!:) Rendszeres olvasód is vagyok, és irkálok is - dupla esély? :)

helen írta...

Teljesen megdöbbentem magamon, hogy nem vagyok a rendszeres olvasóid közt... Becsapott az, hogy RSS-feed olvasó vagyok, ezért mindig látom frissülni a blogod. De most már fel is iratkoztam :)

Cicurka írta...

Jaj de jó!!! Szeretem az általad készített dolgokat! Remélem kedvez a szerencse! :*)
További szép napot!

rith írta...

Juhúúú!!
biztos valami szépség lesz...
:)

Judit írta...

Itt vagyok, itt vagyok:)))Semmit nem kell csinálni? jelszó vagy valami?:)))

Ági írta...

Én is szeretnék jelentkezni!!!!!

Ildina írta...

Én is szeretnék játszani.

FKriszti írta...

A rendszeres olvasóid közé igaz,hogy nem jelentkeztem,de rendszeresen olvaslak.Olyannyira,hogy a Te táskád alapján varrom a legszebb táskáimat.Köszönöm!talán ez elegendő a játékra!:O)

hildiko írta...

Én is szeretnék jelentkezni!
Nagyon jó lenne nyerni nálad!

Üdv: Ildikó

kacskaringopia írta...

Nagyon szépek a munkáid, remélem szerencsém lesz! Én is jelentkezem...:-)

csipkelelkű írta...

De jó, hogy a Zuram időben megjavította gépet! Majd' három hétig net nélkül voltam... Most olyan, mintha lakatlan szigetről szabadultam volna...

Kata írta...

Nem maradhatok le semmiről ami Nálad történik :))))))))))))))
Jelentkezem én is!!!!

Edige írta...

Itt vagyok én is. De jó, hogy Nálad is lehet játszani!

rosa írta...

Wow Thanks for the chance at all your candy I follow and have linked you all up
sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
http://kreattiva.blogspot.com/

Ibcsy írta...

jönnék én is:-)

Hajnal írta...

Én is jelentkeznék,ha lehet!!Imádom a meglepiket!!:-)

Abile írta...

ÚÚÚÚggggy szeretnék nyerni!!! :o))

Era írta...

Kedves KicsiKató én is szeretnék jelentkezni, meg nyerni is!!!

Sziranszki írta...

Jöttem én is játszani! Köszi!

Kekezust írta...

Fenn a kezem: jelentkezem! :-)

Bardócz Éva írta...

Én is megpróbálnám:)Hátha:)

Giguska írta...

Megpróbálkoznék én is, hátha...:-)

Judit írta...

Szeretnék én is részt venni a játékban.

Gira írta...

jelen.

Teca írta...

Szeretnék én is jelentkezni, és gratulálok a munkáidhoz! :)

Dominika írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni:)

Tigrislilijom írta...

Itt vagyok én is :-))

Priscilla írta...

hátha én is nyerek valamit :-)
Kriza

latinka írta...

Én is szeretnék jelentkezni a játékodra.
Nálam is van játék,ha van kedved,nézz be!

rozandi írta...

Szeretnék jelentkezni a játékodra! Köszönöm a lehetőséget!

vadcic írta...

Jé,még nem jelentkeztem?
Vagy igen?
Olyan bizonytalan vagyok.
Vagy mégse?

unikat írta...

Jujj, de szégyenlem magam, mert nagyon rég jártam erre, de a játék híre eljutott azért hozzám, s persze, hogy szaladtam.
Ha szabad, én is szerencsét próbálnék.

Andulka írta...

Megpróbálhatom én is? Bár még nagyon friss blogoló vagyok.

Cherry írta...

Szia! Örömmel játszanék én is veled!

Ena írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni :)

Sofie írta...

Én is-én is szeretnék részt venni :-)

tücsi írta...

Ugyan blogos 'életem' során nem kedvezett eddig nekem a szerencse,de majd talán most...:)

Kriszta írta...

Szia! Én is szeretnék a játékra jelentkezők népes táborához!

Kriszta írta...

Szia! Én is szeretnék a játékra jelentkezők népes táborához csatlakozni!

Dóri írta...

Időben vagyok még? :)

KicsiKató írta...

Még nem késtetek le semmiről, holnap reggel sorsolok:)

Rozali Collection írta...

Én is szeretnék jelentkezni! Még épp időben! ;)

Betsy írta...

Akkor még jönnék én is! Bárcsak rámragyogna Fortuna csillaga! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails