2009. június 29., hétfő

bepótolom...

...az egész heti szótlanságom, legalábbis megkísérlem... Egy hete vérem adtam a hazámért (legalábbis egy B rh negatív rászoruló biztosan boldog lesz:), de mivel ez volt nekem az első, olyan rosszul lettem, hogy fejre állítottak:)) Szerencsére a kedvem nem ment el, és már újra a régi vagyok a teljes vérkészlettel:) Esténként nem nagyon csináltam semmit, a szombat megint a társas kapcsolatokra ment rá, vasárnap viszont át se öltöztem, egész nap köntösben ültem itt a gép mellett:) Elsőként elkészült ez a táska, amire rávarrogattam pár gombot (imádom a gombfelvarró apparátot...).
Trying to recover all the silence of this week... Last Monday I gave my blood to the mother country (even more an injured person will be happy with me:), but it was the first for me, so I really had airsickness:)) Fortunately I still want to help in the future and I'm already complete with all of my blood:)) I didn't create in the evenings, Saturday was for the social connections again, but I worked all Sunday. First of all I sewed this bag and stitched a few buttons onto it (I do love my button-sewing foot).
Aztán ez a kis gyerekhátizsák, ahol igyekeztem mindent mindennel összhangba hozni...
Than this child-backpack, where I tried to tune everything...


És jaj, dehogy, esténként összeöltögettem életem első - de nem utolsó - pw labdáját. Sokáig azt gondoltam, csak a ... khm... nagyon bátrak (diplomatikusan fogalmazva:))) vágnak bele, azt hittem az egész egy összefüggő darabból jön ki, de megtaláltam Eszter útmutatóját, így már megjött a kedvem hozzá. Kiszabtam még egyet ajándékba és már megrendeltek két másikat. Legalább tudok közben gyakorolni:))

And oh no, I sewed in the evenings too - my first pw ball. I thought for a while than ... khm... only the very brave (I'm so diplomatic:)) ladies sew this, I thought I had to stitch together all the pieces, but than I found Eszter's tut. I've cut another one and already have 2 other orders. I have enough time to practice:))


Ui.: Készülget a tutorial, gyűjtsétek a fekete-fehér (nem fényes lapú) újságokat!!
ps.: I'm already working on the tutorial, till then collect the black and white newspapers (you need the matt versions)!!

8 megjegyzés:

Csilla írta...

Ez a hátizsák, nagyon-nagyon tetszik, annyira szép, hogy na... A labda is aranyos, én már kettőt csináltam, de elegem lett belőle. A gombos táska is jó, de nálam a hátizsák a nyerő, mondjuk a kedvenc színeimben is pomtázik, de az a hímzés mesés rajta. Nagyon kis ügyeske vagy.

bruercsi írta...

Ez igen! Szép vasárnap!!!
Nálad az a nap nem 24 órából állt?
A véradás Anyukám és Húgom szerint nagyon jó dolog!! Én nem adhatok, sajnos. Pedig mindenkinek hasznos, jó annak, aki adja (frissül a saját vérállománya, a megelőző vizsgálat kiszűri az esetleges betegségeket, ezáltal időben lehet lépni...) és jó annak, aki kapja, (mert kaphat)! Ügyes vagy és bátor!!!!

Kalex írta...

Hős vagy!!! Véradás szempontjából! :o) Biztos örül, aki kapja... kap vele egy nagy adag kreatívitást is! :o)))
Viccet félretéve, nagyon tetszik a gombos tatyód!!!

katafolt írta...

Klassz dolgokat varrtál ! Ezek szerint adhatnánk egymásnak vért :-)

Dóri írta...

A fejreállítást szó szerint kell érteni? :)) Szép tőled, hogy adtál vért.
Tudod min filóztam? Hogy a hátizsáknál nem kellene közelebb tenni a pántokat? Eddig én olyanokat láttam, hogy szinte egymás mellől indulnak. Nem kötekedni akarok, csak túl gyakorlatias vagyok. :) Már majdnem varrtam egyet én is, erre hétvégén kaptak a gyerekek egy-egy hátizsákot ajándékba, így most nem állok neki. Azoknál is egymás mellől indulnak a vállpántok.
Ilyen labdát kaptam én is, illetve a gyerekek. Gondoltam én is, hogy ilyet csak az erős idegzetűek csinálnak, hogy finoman fejezzem ki magam. Hát kellett hozzá türelem, de megérte, én is varrtam egyet Eszter útmutatása alapján, csak az nagyobb lett, mint amit kaptam. Szép színeket válogattál össze.

eli írta...

Kérlek nézz be hozzám:-)

KicsiKató írta...

Köszönöm mindenkinek:)

Igen, az ágyat addig döntötték, míg a fal fogta a fejem:))))

Dóri! Lehet, még nem tudom, hogy elég közel vannak-e így a pántok. Csak remélni tudom, mert Amerikába megy, ilyen messziről nem tudom meggyógyítani:)

Kata, észben tartalak vészhelyzet esetére:)))

Ibcsy írta...

Nagyon szép dolgokat varrtál. kedvencem a hátizsák. A labdát én is megvarrtam amikor a fiam kicsi volt, nagyon szerette.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails