2009. május 18., hétfő

vegyesvágott...

... ahogy én szeretem igazán: rövid szeletekre vágva:)
Katafolttól megérkezett a PIF ajándékom. Nagyon meglepett, egy párnahuzat, egyáltalán nem szokványos ajándék és egyszerűen imádom!!!!!!!:) Öröm volt nálad játszani, köszönöm:)))
I got my PIF present from Katafolt - a pillowcase. I do love it!!


Egy barátunk lagzijára megyünk szombaton - nekik festette Hokata ezt a mesét. Remélem nem nézik a blogomat...:)
Hokata painted this pic for my friend's nuptials. I hope they don't catch up my blog...:)



A lagzira persze nem mehetek régi táskával (a felsőm még ki sincs szabva...).
Of course I need a new bag for that night...



Kertünk - update:)
Our garden - update:)








8 megjegyzés:

bruercsi írta...

Csak kapkodom a fejem! Egyik(ek) finomak (lesznek), a másik(ok) pedig szebbnél szebbek!

katafolt írta...

Örülök,hogy tetszik.Bocs,hogy párna nélkül ment,az nem fért be a borítékba :-)

Barbi írta...

Ízlett a vegyesvágott! :))) Szép a párnahuzat és a táska is! Mindketten lagzizunk! :D
Hokata képeiért pedig odavagyok! :)

Kalex írta...

Micsoda vegyes kép-invázió!
Én mindegyikből szeretnék egyet-egyet... :o)))))))
A szép táskádhoz készült felső is izgat, milyen lesz. (?) Biztos nem lesz szokványos, hanem KicsiKatós! :o)

KicsiKató írta...

Jajj, láttátok a híreket? Reggel ránk szakadt az ég, itt konkrétan háromszor volt jégeső a kétórás folytonos felhőszakadás mellett... Azért megúszták a növények (bár mi is úsztunk, ki kocsival, ki gyalog, de térdig jártunk a vízben...).

Barbi, jó szórakozást! Én picit féltem magam, mert nyűgös tudok lenni a nemalvástól, de ha átlendülök, reggelig bírom a strapát:)))

Katafolt, ne aggódj, fabrikálok hozzá párnát!!

Gira írta...

Hát, ez elképesztő. Állítom, hogy ti jobban álltok a növényeitekkel ott a városban, mint én itt a tanyán. A napraforgótok is nagyobb, a petrezselymetek is kikelt... :O Le a kalappal ;)

Abile írta...

Micsoda kert!! Mint a mesében, minden megterem benne! :o))

Csilla írta...

Nagyon szép az is amit kaptál és a táskád is. a kertért én is csodállak. Én is itt szenvedek a kerttel, már bő egy hónapja semmi eső, öntözünk mi, de hát az kevés. Mondjuk olyanra nem vágyik senki mint ami nálatok volt, láttam a hírekben.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails