2009. május 2., szombat

fallabdázni csudajó...

… ez így igaz, de cipelni a szükséges kellékeket? Ááááá, az már nehezebb ügy. Mivel egyébiránt nem voltam sose egy nagy sportember, csak a kistáskáim jöhettek szóba. De vagy aprók voltak, vagy előnytelenek vagy túl szépek… Ez így nem mehetett tovább. A fallabdás barátosném megemlítette, szívesen látna egy KicsiKatós squash táskát és akkor kigyulladt a fény idebent:)) Elkészítettem hát a prototípust magamnak, jóóóó nagy, de hát kell a váltóruha, váltócipő, törülköző, szóval legalább elférnek benne. Már várom, hogy élesben kipróbálhassam:))


I love playing squash, but I’ve had no suitable sporty bag for it, just my feminine ones. Now I have:)) It’s soo big, but there’s enough place for the outfit, the shoes and the towel. I can’t wait to use it:))



13 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon ötletes és Nagyon szuper!!! :)

Princi írta...

Húúú, de nagyon jó lett! Gyönyörűek a színei, szuper a tűzés, nagyon szemrevaló!

Kalex írta...

Hűűűűha, milyen színes lett! És sztem nagyon igényesre sikerült! Használd egészséggel!!! :o)
Most én is újabb erőre kaptam sport terén... :o)

Csilla írta...

Szép színes és vidám lett. Gondolom erről írtál e-mailben, hogy a gyorstechnikával csinálod. Szép és hasznos táska lett.

Cicvarek írta...

Használd rongyosra! :-))))

bruercsi írta...

Nagyon klassz lett! Nagyon tetszik az a sok szín az elején! Ismét nagyot alkottál (ezt lehet szó szerint is érteni, mert tényleg nagy ez a tasi!) :)

Bea írta...

Ez valami gyönyörűséges lett!!:))

Edige írta...

Nem tudom, hogy a párom mit szólna egy ilyenhez (hetente többször fallabdázik), de nekem nagyon bejön.

KicsiKató írta...

Köszönöm lányok. Nem ilyen színesre terveztem az elejét, de nehéz ellenállni az sk festett anyagkupacnak:)

Edige, szerintem tökjól meg lehet csinálni pasis színekkel is, akár hátizsákos jelleggel!

zazálea írta...

Hát, kész vagyok tőled, komolyan. :o)

leda írta...

Csúúúúcs!

hortenzita írta...

Ez valami hihetetlenül jó lett!

Gira írta...

Neked aztán van fantáziád :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails