2009. április 12., vasárnap

Húsvétra...

... készült ez a kis szett:)



7 megjegyzés:

maca írta...

Köszönöm, és én is Kívánok Kellemes Húsvéti ünnepet, neked és egész családodnak.
Maca

leda írta...

Gyönyörűek! Áldott Húsvétot!

Naomi írta...

Csodaszépek!!!

Kalex írta...

Kinek készült ez a szépséges szett??? :o) Ha megkérdezhetem...
Nagyon szépek az ékszerek, és a lila szín is tökéletesen illik hozzá!!! :o)

KicsiKató írta...

Egy kedves barátnőmnek, aki lehetővé tette, hogy ma ki tudjunk menni Mamócámhoz a temetőbe... De a bross az enyém maradt:))

Vidámságot holnapra, lányok!!:)

Cicurka írta...

Először, mikor a képre néztem csak a csodaszép virágokat láttam, de persze láttam a mellettük megbúvó ékszereket is. Természetesen szépségesek. Grat!

csipkelelkű írta...

Szia Kicsi Kató!
Köszönöm, hogy bekukkantottál a blogomba. Én véletlenül találtam ide, és nagyon tetszik, amit csinálsz, szóval fogok még erre járni szerintem.
Hát nem horgolt és nem vert, hanem csomózott. Mármint a csipkém. Ez az úgynevezett frivolitás, de van egy szebb magyar neve is, a hajócsipke, mert egy kis hajó formájú szerszámmal készülnek a csomók.
Húsvét már elmúlt, ezért szép tavaszt kívánok!
Móni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails