2009. március 31., kedd

kicsikém:)

Döntöttem, vásároltam, beleszerettem... Persze az első időkben még fent van a rózsaszín szemüveg, de a hibáimat így is látom - sokat kell még róla tanulnom. Nem bánom:)
I've decided, bought and felt in love with it... Of course I know about the first times' pink eyeglass, but still know my faults - I must learn a lot about it. Don't mind:)

Nagy önuralomról téve tanúságot, mikor hazaértem, szépen leraktam egy félreeső helyre, amíg összevarrtam a már előkészített elemekből ezt a kis asztalközepet. Egy kedves bolondos barátném bolondok-napi szülinapjára készült, remélem örülni fog neki. Holnap kiderül:)When I got home, I put it in a corner, till I was working on this little table cover. I made it a freaky friend who was born on crazy-day (1st of April), I hope she will like it. It'll clear up tomorrow:)

Mostanában egyre többet kukacolok. Előrajzolás nélkül!! Nem semmi teljesítmény, ugye?:))) A nagyobbacskák már mentek, itt kipróbáltam az aprókat. Sokkal nehezebb lágyan ívelni a vonalakat... A blokkok 12 centisek és 0.75 varrásszéllel varrtam őket össze. Direkt szerettem volna ilyen térbeli hatást elérni a tűzött-nem tűzött blokkok variálásával.
I use more and more stippling nowadays - without pre-drawing!! How skillful I am...:)) Bigger stippling was okay so I've decided to try the little ones. It's much more difficult to me... The blocks are 12 cm wide and used 0.75 cm sewing edges. I tried to create spatial effect straight with the stitched - no stitched blocks.




11 megjegyzés:

Ahama írta...

Sok szép képet kívánok vele :)

Kdatta írta...

A masinához gratulálok! Kívánom, hogy sok szép képet készíts vele! Ne haragudj, de az erre vonatkozó emiledre még képtelen voltam válaszolni.
A kukacolás szépséges, a szülinaposnak még sok boldogat. ;o))A főnököm is holnap ünnepel. :o)

Naturita írta...

Sok sikert a "kicsikédhez"!
Az apróbb kukacok is szépek. Jól kukacolsz ;O)

katafolt írta...

Áááá,ennyi sikerélmény egyszerre :-)
Gratulálok,a géphez is és a kukacokhoz is !

Kata írta...

Használd egészséggel az új gépet, gratulálok hozzá!!!
Ami pedig a terítőt illeti, biztos fog tetszeni a barátosnédnak :)))))

KicsiKató írta...

Köszönöm a jókívánságokat! Most szálldosok nagyon, évek óta vágyom egy profibb gépre, hát most összeszedtem a bátorságom (és a spórolós képességem:))

A kukacokkal meg egyre merészebb vagyok, szeretném jóóól kigyakorolni őket.

Kata, ne aggódj, írtam a levélben is, hogy gondolom, milyen elfoglalt vagy...

Kalex írta...

Ohh, most látom csak! Gratula a gépedhez!!! És használd sokáig, egészséggel!
:o)

Mamis írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz. A "kukacoláshoz" meg csak annyit, hogy nagyon jó!

Abile írta...

Nagyon sok szép fényképeznivalót kívánok hozzá! :o)

Kata írta...

Gratulálok a gépedhez :)
Nagyon tetszenek a táskáid is.
Én os próbálkozom hasonlóval, illetve csak egy próbálkozásom volt... Külsőleg jól sikerült, de belülről nem éppen olyan a táska, mint amilyenre számítottam.
Nagyon hálás lennék, ha majd a legközelebbi táskádnál egy kicsit bővebben leírnád, vagy ha több képeel illusztrálnád, hogy a táska belsejét hogyan is varrjuk, hogy jó legyen :) köszi előre is és további jó fényképezést meg varrást:)

Sofie írta...

Nagyon szép lett és a kukacok.... én is szeretnék már ilyet csinálni :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails