2009. február 8., vasárnap

táskák...:)

Már megint…:))) Elkészültem pár ajándékkal az osztálytalálkozóra. Ugyanazt a szabásmintát használtam mindegyiknél, csak az anyagokat variáltam, igyekeztem mindenkinek megfelelőt találni.
I’ve finished some bags this week. These are presents for the class-reunion. I used the same pattern for everyone, just changed the fabrics.



Ez a lila csoda pedig magamnak készült. Már körülbelül két éve imádom rendületlenül a lilát és árnyalatait, így amikor megláttam ezt a velúr hatású vásznat a méteráruban, tudtam, hogy ő az enyém:)) A fazon próbajellegű, így nem biztonságos a záródása, de a cipzár nem túl jó bele… Nem tudom, mit tegyek, hogy csak én nyúlkáljak bele… Szerintetek?
This is for me:)) I’m in love with purple, so when I saw this fabric at the fabris store, I knew it was mine:)) The form is just trial version, it’s not so safe but the zip wouldn’t be so nice… I don’t know what to use… Can you offer me something?


16 megjegyzés:

Kalex írta...

Ohhh, nagyon szép ez a lila táska, és a színe is lenyűgöző!!!
Használd egészséggel!!!! :o)
Záródásra, talán lehetne egy ötlet, hogy a mostani vékony gombolódós pántot szélesebbre szabod, pl. vállpánttól vállpántig. Mármint a közte lévő rész szélességében. Talán így nem lenne annyira belenyúlkálós!
:o)

Julcsi írta...

Varrsz is, meg sütsz is, meg bulizol is. Nem sok ez egy kicsit?!;)

Pillle írta...

Nagyon termékeny vagy! Jó ez a lila táska. Esetleg a bélés lehetne összehúzós...Kivülről meg maradna ez a design :)

Abile írta...

Ennyi táska!!! Nagyon ügyes vagy, örülhetnek a megajándékozottak! :o)

F.Gina írta...

Esetleg a pánt alá egy mágnes ? És szélesebb pánt.

zazálea írta...

Nekem úgy tetszik, ahogy van, de én nem vagyok nagy ász táskavarrásban.Sőt, annyira tetszik, hogy szeretném elkérni a szabásmintáját, ha lehet... Lehet? A lilának. :o)))
Egyébként meg lenyűgöző az aktivitásod, na!

KicsiKató írta...

Hm, jókat mondtok:))
Az összehúzos bélés biztos klassz lenne, ha szimpatizálnék vele, de egyelőre nem sikerült megszeretnónk egymást. A széles pánttal pont az a baj, hogy a két sélén nagy a nyílás, ahogy hordom... Eddig a leghasználhatóbb ötlet, ami eszembe jutott, az két mágneszár a táska "csúcsaiba", tehát ahol a vállpántok végződnek... De az olyan fura még gondolatban is, hogy oda is tegyek...

És ha belegondoltok, ebből a fazonból egy csomó "szaladgál" a japán újságokban... És semmi záródás... És Patchwork Pottery táskáinak nagy részében sincs semmi... Lehet, hogy én parázom túl ezt a meglopnak dolgot?:))) Ezen már annyit merengtem, mert egy csomó fazon elveszti a varázsát a cipzáraktól meg a pántoktól meg a kapcsoktól... (nagy sóhaj:))

Kalex írta...

Kitaláltam még egy megoldást, elküldöm privibe. :o)

Edige írta...

Fantasztikus, hogy futószalagon gyártod a táskákat. A lila nekem is nagyon tetszik.

katafolt írta...

Ez aztán a táskagyűjtemény !Szépek mind.

Barbi írta...

Csodásak! A lila nagyon tuti! :))))

Ibcsy írta...

Gyönyörűek a táskáid. Mint mindig:-)

Naomi írta...

Ez aztán, nem semmi!!! Ennyi gyönyörű táska egy rakáson!!! :o)

A "lila-Tiédhez" hasonló anyagot még nem is láttam!!! Csodaszép...! Nem csoda, hogy beleszerettél! :o)

Elizaniko írta...

Ha kifordítod, és a bélésre krétával húzol 1-1 vizszintes vonalat, akkor kézzel be tudsz varrni egy cipzárt.

Sofie írta...

Nagyon szépek lett és ez a lila....szemetgyönyörködtető :-)

Kata írta...

Annyira gyönyörű mind!!!!!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails