2009. február 2., hétfő

színes egyveleg...

És itt az ideje, hogy megmutassam, mostanában mi foglalja le a napjaimat és mi fogja be a kezeimet. Katafa jóvoltából szert tettem némi procion festékre, és azóta nincs megállás. Gyönyörűűűséges színeket lehet vele előállítani!! Az ára elsőre húzósnak tűnik, de eddig 1 kg (!!!) anyagot festettem be cirka 6-7 teáskanálnyi festékkel… Csak Simon úr győzze a megrendeléseimet. Apropó, nem tud valaki vasalás-könnyítő-molinó-lelőhelyet? Az életben nem vasaltam ennyit, mint festések után szoktam:)))
Eddig ezt a háromszor két színsorozatot festettem. Szombatra tervezek zöldet kreálni, a főnökömnek már bejelentettem a hétfői zöldes mancsaimat…:)) Széééépek, ugye?

It’s time to show you what I’ve been working on. Thanks for Katafa – I’m a happy procion owner. You can dye beautifuuuuuul colours with it!!!! The prize may seem to be high, but I died 1 kg fabric with 6-7 teaspoon of procion so far…





13 megjegyzés:

Kalex írta...

Nekem nagyon tetszenek a festett anyagjaid! Hogy csinálod? Priviben megírod? :o) Alexa

beszand írta...

Gyönyörű színeket festettél! :)

martimez írta...

Szerintem is jól sikerült.Azon gondolkodtam én miért nem fotóztam le az enyémeket,aztán rájöttem,még nem is blogoltam,pedig milyen jó ránézni a sorozatokra.

martimez írta...

Ja azért jöttem,hogy megköszönjem a kutyás hölgyet!

bruercsi írta...

Érdekes volt az írásod és ismét meggyőződtem róla, hogy sokban hasonlítunk! Egyben nem, én nem cigiztem, na jó 1 hétig szívtam-fújtam, de hála az égnek nem jött be... de ez is már 20 éve volt. De a rendszeresség például nagyon illik rám is. A barátnőm jókat nevet rajtam, ha nézi a szekrényemet vagy a gyöngyös fiókjaimat vagy a hivatalos papírjaim dossziéit vagy... :))
Nagyon szépek a festéseid... na ezt nagyon irigylem... :))

Bea írta...

Gyönyörűek a festett anyagaid! Kíváncsian várom, hogy mit készítes belőlük.

Ildi írta...

Szépek:)

KicsiKató írta...

Köszönöm:)) Hát még ha a kezeimet látnátok egy-egy procedúra végén:)))

Martimez: részemről a megtiszteltetés, igaz szívből adtam:)

Bruercsi, ha majd jó sok lesz, tartok belőlük sorsolásos ajándékozósdit, jó? Hátha melléd szegődik a szerencse:) A szitakötőket majd csak hétfőn reptetem, nem bízok cuccost hétvégére a postára:)

Hű, Bea, rátapintottál a lényegre. Ezek csak kis kontár munkák az igazi festett csodák között, de beléjük sem merek még vágni. Pedig tervem már jó sok van:))

Edige írta...

Igazán szépek ezek a festett anyagok.

F.Gina írta...

Hű, gyönyörűeket festettél !
Köszönöm a díjat, nagyon jólesik !
:))

Naomi írta...

Csodálatosakat festettél!!!

Abile írta...

Olyan jó volt olvasni a függőségeidről. :o) Jó, hogy megosztottad velünk.
A festésbe nem csodálom, hogy beleszerettél, mert gyönyörű anyagok kerültek ki a kezeid közül. Gratulálok! Tényleg csudaszépek!
KicsiKató!! Hallod?? Tényleg, nagyon ügyes vagy! :o)))

zazálea írta...

Mint az álom, olyanok. És mint Kicsikató, olyanok... :o)))
Ezekből miket lehet varrni? Mennyire volt drága a Procionos cucc? Én még egyszer valamikor vettem, de azt ajándékáron, így nem tudom az igazit. Remélem, mindent megmutatsz, amit csak varrsz! :o))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails