2009. január 1., csütörtök

Dúdolgatok...

Apropó, táskák. Még őket se mutattam, a barnán azóta már változtattam, nem tetszett ilyen felső pánttal, ezért azt kivettem és legfelülre varrtam be a cipzárt. Jó kis pakolós lett, szeretem. Még készül rá egy hímzett csipke lepke:
By the way, bags. I changed this one, didn’t like the strap, so drawed it out and sewed the zip to the top of the bag. It’s so big, I like it. I’m still planning some machine-embroidered lace butterflies on it.

Ő pedig a január eleji (jajjj, már csak másfél hét) szalagavatóra készült, ahol táncolni fognak a "tanítványaim":) Rajta szintén hímzett csipke szitakötő:)
And this one is for a ball, I’m teaching some guys to waltz:) With machine-embroidered lace dragonfly on it:)


15 megjegyzés:

Alexa írta...

Nagyon jó kis összefoglaló volt, sztem egyáltalán nem sikeredett litániára...
Tartalma sév van mögötted, - ahogy olvastam és nyomon követtem - mint fejlődésben, mint alkotásban! ehhez szeretnék Neked szívből gratulálni, és további sikeres és alkotási vágyban gazdag idei évet!
:o)
Alexa

Judit írta...

Ezennel kitüntetlek a kiváló dolgozó plecsnivel:)))))Szerintem az 5 éves tervet egy év alatt megcsináltad:)

zazálea írta...

Katókám, te ennyi mindent varrtál? Én már nem is merek semmit sem írni, mindig kullogok valahol a sor végén...47 táska... az majdnem heti 1. :o) Nagyon tudsz, teljes elismerésem...

Névtelen írta...

Én személy szerint köszönöm a kislitániádat! jól esett:-)))
Julcsi (valamiért nem enged be a rendszer, biztos sokáig bulizott éjszaka:-D)

KicsiKató írta...

Hozzátartozik az igazsághoz, amit mindig elmondok: félmunkaidős állás, 0 gyermek, 0 saját háztartás, hatalmas alkotási kedv, otthonülős természet. Azért így nem annyira nehéz:)

Naomi írta...

Hát...Kató! Ezt aztán jólesett olvasni!!! Ennyi gyönyörűség!!! Végig is pörgettem a képeket, és újból elámultam a szorgalmadon, kitartásodon és a kreatívitásodon!!!

Puszillak és várom a következő táskát!!!! :o)

Mamis írta...

Biztos voltam benne, hogy hímzés nélkül nem az igazi!
Olvasva a "számadást", hát emelem a kalapom! De azért alszol is...???

Ibcsy írta...

Nekem nem sántítanak a varrományaid, szeretem őket. Én is őrzök jó párat a nagymamám ruháiból. És litániám végén, kívánom hogy minden terved, vágyad teljesüljön, amit jövőre megálmodtál magadnak:-)

Hunszil írta...

Boldog új esztendőt kívánni jöttem én,
ennek a szép téli napnak sugárzó reggelén.
Kamrátokba sok jót, szívetekbe békét,
házatokba a szeretet áldott csendességét !
Kérem a jó Istent adjon áldást rátok,
hogy az Új év minden napját
Boldogan járjátok !
BÚÉK 2009!
és teljesüljön minden kívánságod :)

Bea írta...

Hű, még végigolvasni is nehéz, hát még végigvarrni! Kívánom, hogy az idei terveidet is valóra tudd váltani!

bruercsi írta...

Katókám!
Pöstiesen szólva: "Nem semmi!"Csuda sokat alkottál, hidd el hiába félmunkaidő, 0 gyerek... ez úgyis sok!...és még szép is, harmonikus!
Ami nekem nagyon tetszik a munkáidban, hogy nagyon benne vagy, nem sablon darabokat varrsz!Így tovább!! Mindig nagyon várom az új bejegyzéseidet!! :)

mammka írta...

Nem morbid egyáltalán,hogy nagymamid ruháit átmented a foltos műveidbe...Sőt:ezt így kell! Én is ezt teszem anyukáméval....

Abile írta...

Nagyon sok mindent készítettél az elmúlt évben! Kívánom, hogy idén is legyen hozzá egészséged, erőd, alkotó-kedved!
BÚÉK!

Marianna írta...

Sokat dolgoztál, kivánom, hogy 2009 is legyen ilyen aktiv. BUÉK!

Jodz írta...

I wish you all the best for 2009.
I look foward to seeing what you create this year.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails