2008. december 27., szombat

nevessetek...

... velem együtt:))
Megmutatom, milyen az, ha KicsiKató MÁSOLNI akar. Képről, kínai (vagy milyen) jelnyelv alapján (szóval magyarázat nulla). Háááát, enyhén szólva vicces az eredmény, őt láthatjátok az első sorban:)) Aztán éjjel nem aludván kigondoltam, hogy alakítsam át, hogy az már ne másolás legyen, csak ötletadó az eredeti... Így született meg A Drótos Szék, ami szerintem nagyon kis pofás lett, költöztetem is át a gombostűimet:)
És ami a képről nem látszik - az eredeti verzió minden, csak nem strapabíró. A második pedig biztos lábakon áll, stramm kis szék:)
Let's have some fun!
I show you how can I COPY... From a picture with some Chinese words (so I understand nothing). Weeeell, the reason is soo funny, it's in the first row:)) After that I decided to follow my own ideas, not to copy, but have some inspiration from the picture... That's the birth story of The Wire Chair, I think it's quite a nice piece, I'v just removed my pins in:)
And it's quite a heavy-duty one too, it's not 'shown' on the pic.

18 megjegyzés:

Alexa írta...

Az első szék lábai tényleg vékonykára sikeredett, de látszik hogy kellett az anyag... főleg a "nehéz" gombostűknek! ;o)
Szép kis drótos széket hajlítottál! :o)

zazálea írta...

Nem nevetek, ámuldozom.

Rebecka írta...

Love your chair pincushion. What a cute idea!!

Julcsi írta...

Helyesek! Az első jó lesz babaházba:-)

szerika írta...

Gyönyörű lett, nekem is hajnalban születnek megoldások, szinte mindenre ::)) a gombostűid is gyönyörűek, én ilyet még nem láttam.

KicsiKató írta...

Köszi-köszi!

Julcsi, én biza nem veszélyeztetném még a babák életét se vele... Fotókon nem tudom bizonyítani, mennyire ingatag:))

Thanks Rebecka!!

KicsiKató írta...

Szerika, a gombostű feje hőre keményedő gyurma, egy kis hurkát formáztam, azt némileg kilapítottam és rácsavartam a gombostű fejére. Nem kell neki csak 4-5 perc a kitámasztott ajtajú sütőben (azt se túl melegen), száradás után lehet akrillal festeni és lakkozni!

Barbi írta...

Micsoda ötlet! Nagyon szuper!

Edige írta...

Én nem nevettem... Ügyes vagy!

Abile írta...

Nagyon kis helyes és micsoda ötlet!

Naomi írta...

Nevetés helyett, leesett az állam!!! Miután visszatettem a rendeltetési helyére, leborulok az ötletességed és a kivitelezésed előtt is!!! :o)

Arien írta...

Igazán szuper kis szék! Nekem nagyon tetszik.

bucilla írta...

Nagyon helyes lett!!! Annyira szeretem a különleges tűpárnákat, és ez igazán annak számít! Gratulálok

Sofie írta...

Nagyon ötletes!

Ibcsy írta...

Nekem is tetszik:-)
Boldog új évet kívánok!

Naomi írta...

Buék!!! Puszi Kata!

Körmi írta...

Nagyon jópofa!! hát még ha a kis fotel tűpárnádat is mellé teszed!!...hááááát a lányaim 20 évvel ezelőtt biztos "ráharaptak" volna!! :DDD

Ránk virradt reggele
Az újév napjának,
Aranyat, ezüstöt,
Vasat a gazdának.

Fillérje ezüstből,
Forintja aranyból,
Csak az egészsége,
Csak az legyen vasból!

Búék!

Violini írta...

Nekem nagyon tetszik az első is!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails