2008. november 28., péntek

variációk egy témára

Nagy fába vágtam a fejszémet. Sajnos a temetés kapcsán gyűlt össze a család apraja-nagyja és többeknek megtetszett a családi albumos faliképem. Vagyis nem azt bánom, hogy tetszik nekik, inkább az apropót bánom…
Lényeg a lényeg, hogy kettőt is rendeltek, persze minél előbb, annál jobb… Mivel csak pár napom volt, egyszerűsítettem a „blokkokon” (már ha ezeket blokknak lehet hívni) és csak a színekkel játszottam. Hát ők születtek:
I started some big projects. Unfortunately my whole family aggregated apropos of the funeral and more of them liked my wallhanging with family-photos. I don’t mind they liked it, even the reason…
So the substance is that they ordered two wallhangings, of course at the earliest possible moment… I had only a few days so I simplified the blocks (if I can call them blocks) and I played with colours. These are the results:




Bocsánat a képek minőségéért, nem tudom, mért lettek most ilyen homályosak… Sorry for the quality of photos…

6 megjegyzés:

Endy írta...

A fènykèpeket a transzfer technikàval(papìrra nyomatàs, vasalàs) viszed fel? Nagyon èrdekes otlet...èn egy csalàdfàn gondolkodom,de mèg nincs vègleges otletem.

KicsiKató írta...

Igen, azzal! A sok mosást nem igazán bírja (használtam régebben címkegyártásnál), de a célnak megfelel.

Kiss Alexandra írta...

Szia Kicsikató!
Nagyon jók lettek, én is pont azt akartam kérdezni, hogy a képek eredetiek, de ezek szerint transzfer technikával oldottad meg. Jó ötlet!
Viszont lenne egy kérdésem: A képek szegésénél a sarkoknál, hogy csinálod, hogy olyan szép sarkos???
Ja, raktam fel új képeket a fotoalbumba! Én sem tétlenkedtem az elmúlt napokban... :o)

Bea írta...

Ennél szebb és szívhez szólóbb ajándékot nem is lehetne kitalálni. Nagyon jók lettek!

KicsiKató írta...

Mármint a fotók szegését kérded? Azt úgy csináltam, hogy felvasaltam egy-egy nagyobbacska anyagra a képeket, képek körül egy centit lemértem és annyira hajtottam vissza alá a maradék anyagot. Legombostűztem és gépi pelenkaöltéssel rögzítettem a szendvicshez.

Alexa írta...

Szia, köszi az infót!
:o)
Alexa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails