2008. október 28., kedd

képeslapok és swap

Azért sikerült kicsikét varrnom is ebben a négy napban: elkészültek az ajándékaim annak, aki a neve a postaládámban landolt hónapokkal ezelőtt (Stitchers' Angel swap). Remélem, örülni fog ezeknek az ajándékoknak (gombok, varrós neszeszer, varrótűtartó és tűpárna. Jaa és képeslapok.) Még egy kis Boci csokit is becsempészek majd a borítékba, hogy tudja, milyen klassz helyen élünk:)))
I could sew a little bit during this long weekend: I've finished my Stutchers' Angel presents. I hope my partner will like them (a sewing purse, a needle-holder, pincushion, buttons and some postcards). And of course I'll send some Boci chocolate to het her know how georgeus place we live in:))

Tegnap este pedig képeslapokat készítettem az új Falc cérnáimmal. Itt-ott felhúzza az alsó szálat, de kezdek rájönni, hogy nagyon sok mindentől függhet ez. Mintától, anyagtól, stabilizátortól, hogy teszek-e hálót a Faclra vagy nem... De nem adom fel. :)
Last night I made some postcards with my new embroidery threads. Not perfect yet, but I'm trying on...:)

Ps.: Mamikámnál várakozunk és az egész belgyógyászat büszke rá, hogy ő a legidősebb betegük:)
Ps.: We're still waiting at my grandma... but the whole hospital-section is proud that she's the oldest patient:)

13 megjegyzés:

Naomi írta...

Gyönyörű ajándékokat készítettél, mint mindig!!! A képeslapok pedig...lenyűgöztek!

...a Nagyikádra büszkék táborához én is csatlakoznék! Nehéz lehet neki...minden szempontból!!!

Mamis írta...

Nagyon jó lett minden.Tetszenek a hímzések!!!Nagyikádnak pedig nagyon sok erőt kívánok...

zazálea írta...

Nekem ez tetszik a legjobban: nem adom fel... mintha hasonlóképpen írtam volna a szabad gépiről... :):)
És ez mintha a nagyikádról is szólna!

Milyen az a cérna, amiről írtál és mi a különlegessége?

Látod, még innen is figyelemmel kísérlek...!

katafolt írta...

Nagyon szépek...és nem csak a kékek :-)

KicsiKató írta...

:)))) Kata, látod, néha én is használok kéket:))

Mami szerencsére nem sokat érzékel a külvilágból, sokat alszik, szinte egész nap, fájdalmat meg már évek óta alig érez, ott elhalt valami az agyában (ami most külön jó dolog...)

A cérna kifejezetten hímzéshez való, de nehezebben tudom beállítani a feszességeket és sokszor felhúzta az alsó szálat. Egyébként tényleg nem vagyok a feladós fajta. Ha nagyon nem megy valami, akkor elfogadom abban a kezdetleges, hibákkal teli állapotában:))

mammka írta...

Nagyon szép ajándékokat készítettél!!!Nem tudom innen eldönteni,hogy a neszeszeren a kislányminta hímzés? és a kék valamin azok a gombbal teli üvegek,azok is hímzések?
Drága nagyikád.....:)

KicsiKató írta...

Ja igen, kellett volna róluk közelebbit is fotózni. Hímzések, Gézám érdemei:))

martimez írta...

Azt a kis kéket én is megnézném közelebbről!Lehetne???Én is szeretnék olyat csinálni!Vagy kapni?

martimez írta...

Csak lerajzolod és a gép kihímezi?

Piroseper írta...

De jó! Főleg a varrótűtartó tetszik! Biztos örömet szerzel majd!

helen írta...

Szuper cuccokat varrtál! Tetszenek :)

Ibcsy írta...

Megint nagyon szép dolgokat varrtál! A kislányos a kedvencem. Láthatnám én is közelebbről?

KicsiKató írta...

Ibcsy, sajnos már borítékoltam őket:( De a mintát felraktam ide kép formájában: http://www.flickr.com/photos/31069787@N06/2984120709/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails