2008. augusztus 12., kedd

a nyertes:)

Köszönöm, hogy velem játszottatok, nagyon jó volt olvasni a történeteiteket. Külön köszönöm a sok biztatást és az eddig csak olvasók hozzászólásait:)

Hát elérkezett a nap, délben kiírkáltam cetlikre a neveiteket...


...aztán összegyűrkészve beledobtam a kosárba...


jól megkevertem és anyukámra bíztam a nyertes kisorsolását...


Ííííííme, Claudius:)))) Kérlek írj egy mailt a kicsikato kukac gmail pont com címre az elérhetőségeddel, hogy el tudjam küldeni neked a nyereményedet:)





Sajnos mutogatnivalóm semmi nincs, több dolog van elkezdve, amikkel a héten végeznem kellene, még több dolog tervben, amint lesz valami, jelentkezem. Lakásfelújítunk, festés meg egyebek és ezek nem kedveznek az alkotói vágyamnak. De lesz ez még jobb, tudom:)
Remélem a következő száz bejegyzésre is velem maradtok!




15 megjegyzés:

Naomi írta...

Szívből gratulálok a nyertesnek, Claudiusnak!!! :D Szuper játékot találtál ki, Kata!

Jó munkát kívánok Neked a lakásfelújításhoz...(csak kellemesen fáradj el, maradjon erőd alkotni...!)

Biztos lehetsz benne, hogy én olvasom és csodálom a következő 100 (sőt!!!) bejegyzésed szebbnél-szebb munkáidat!!!

Legyen szép napod! Örülök, hogy részt vehettem a játékban, és annak is, hogy blogoló barátnéd lehetek!!! :D

Naomi írta...

Megint én...

Szóval a harmadik bekezdés így szól helyesen:
Biztos lehetsz benne, hogy én olvasom és csodálom a következő 100 (sőt!!!) bejegyzésed szebbnél-szebb munkáit!!! :D
Oké, így már jó!

bruercsi írta...

Gratulálok Claudiusnak, de azért az egyik szemem kicsit sír! :)
Az bizti, hogy állandó olvasod leszek továbbra is!!!
Két jó dolog van a felújításnál:
-az egyik, amikor elkezditek, végre!
-a másik, amikor befejezitek, véééégreeee ! :)
Legyetek szépek!

helen írta...

Gratula:)
És természetes, hogy továbbra is látogatlak:))

gyorkesz írta...

gratulálok Claudius!
Neked Kicsikató meg kitartást kívánok,a lakásfelújítás nem tart örökké...és várom az új bejegyzéseket!

claudius írta...

KÖSZÖNÖM :) Micsoda hírre értem ma haza munkából. El sem hiszem! Az biztos, hogy ezáltal nem csak ma, de egész héten sütni fog a nap felettem :)))
Még egyszer köszi, küldöm a címem.

Judilla írta...

Gratulálok a nyertesnek, Claudiusnak!!
Én minden bizonnyal veled maradok.:))

mariah írta...

Gratulálok a nyertesnek.Ezután is jövök hozzád, hogy megnézzem a szépségeket amit készítesz.
Sok lelkierőt a lakásfelújításhoz.

Judit írta...

Hú de izgi volt! Gratula:)))

Juti írta...

Gratulálok én is!

Névtelen írta...

Gratulálok én is a nyertesnek, Katónak pedig a remek ötletért. Szerintem ha meg lesz a 100. hozzászólásom hagyománnyá teszem és én is ajándékosztok, ugye nem baj KicsiKató? :)))) szép hetet, mielőbbi lakásfelújitás befejezést!

LAU

Névtelen írta...

Csatlakozom a gratulációhoz!Az egyik szemem nekem is sír!
Én bíztosan maradok a látogatoid között.
További sok szép munkát kívánok!
Csere

Cicvarek írta...

Csatlakoznék a gratulálók táborához!
További kellemes alkotást - perpill fogd fel a lakásfelújítást annak, hidd el, könnyebben fog menni. :-)))
Csak csendben kérdezem, hogy kárpótlásul pl. megkaphatnám a leírását a cuccosnak? :-)

Ibcsy írta...

Gratulálok a nyertesnek, kitartást a lakásfelújításhoz.És biztos lehetsz benne, én is itt leszek veled, remélem még a kövi 200-nál is! És csatlakoznék az előttem szólóhoz. Nem kaphatnám meg véletlenül a leírást?:-)

KicsiKató írta...

Köszönöm a kedves soraitokat, igyekszem rászolgálni a kíváncsiságotokra és a dicséretekre a jövőben is:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails