2008. augusztus 14., csütörtök

az én hőn áhított és szeretett Gézám:)

Végre megmutathatom nektek, mitől zsongott a fejem az elmúlt hetekben. Spóroltam, számoltam, még többet spóroltam és még többet osztottam-szoroztam, míg végül arra jutottam, megérdemlem Őt. :) Megrendeltem múlt hét pénteken és ma megérkezett Ő. Géza lett a neve, remélem jó párost fognak alkotni az én Gizimmel. :))) Becsületes fajtáját tekintve Singer Quantum Futura CE-200E.

Nehezen ment az ismerkedés, ott kezdődött, hogy másik gép magyar használatiját kaptam meg. Para, telefon, pdf-ben jön a használati, postán a nyomtatott változat. Befűzöm, kezdenék varrni egyenesen, nem megy. Szitkozódás, para (jajjj, nagyon pánikolós vagyok), negyed óra esküdözés, hogy én soha többé ilyen hülye nem leszek, hogy saját szakállamra vegyek egy ilyen gépet, aztán megszállt az ihlet - rosszul fűztem be:))) Kihagytam egy aprócska lépést. Varrásra nem szeretném használni, így gyorsan felszereltem a hímzőegységet, a hímzőkeret rögzítése megint pánikhullámot okozott (vagyis inkább a rögzíteni-nem-tudása), de azt is sikerült megoldani. És lássatok csodát, a több éve kallódó, jaj-de-nem-szeretem-milyen-csúszós-cérnákról kiderültek, hogy Coats és Madeira hímzők, úgyhogy elleszek addig, míg rendelek egy kezdő cérnacsomagot:)) Ilyet sikerült elsőre hímezni:

Ötletem már rengeteg van, pár nap múlva ugyan el kell csomagolni a lakásfestés miatt, de utána megállíthatatna trió leszünk mi így hármasban: Gizi, Géza meg én:))
I bought today my first embroidery-machine and I'm so happy with it. The beginning steps weren't too easy, but finally I could make my first embroidery. He's a Singer Quantum Futura CE-200E. :))))






17 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Tok jo lesz! Egy dologgal vigyazz, hogy az elektronika nagyon erzekeny. Nekem az elso gep 1 honap utan tonkrement es kuldtek egy ujat, mert nem tudtak javitani. A himzoegyseg, ahogy a gephez kapcsolodik nem valami csucstechnika, TOK egyenes asztal kell neki, hogy szepen alljon, meg akkor is mikor varr mint egy traktor;-)
Ha elakadsz kerdezz, mi mar kiismertuk egymast az enyemmel:-)

Clinique-Bogi írta...

Gratulálok hozzá! Bocs, Hozzá! :-)
Közben olyanokat kuncogtam. Anyu macsekja Géza és Gézának 1 tesója volt;Gizi!
Szóval hajrá Géza. :-)

Naomi írta...

Kata! Géza...maga az álom!!! :D

Csodálatos!!! Már alig várom, hogy elkápráztass a kettőtök fantasztikus tudásával!!! :D

Ahama írta...

Gratula Gézához! Lássunk majd sok szépséget tőletek.
(ezekkel a szuper gépekkel az a baj, hogy ha valami nem megy, az ember mindig rájön, hogy ő maga volt béna :)P )

KicsiKató írta...

Köszi lányok, igyekszünk:) Mára már be van tervezve pár dolog, aztán majd meglátjuk, mi hímződik ki belőlük:)

katafolt írta...

Gratulálok!Ezek a G-k :-)Nekem meg Güzüm van,a nemes Gizellából csúszott
le szegény Gritzner,már erősen megérett a cserére...

gyorkesz írta...

jujj,de irigy vagyok...na majd lehet hogy pár év múlva én is megérdemeltetek magammal valami ilyesmit...addig meg járok hozzád bérhímezni!:)
Sok sikert és örömöt hozzá!
Tényleg, és összejöttek már Gizivel...? :)

bruercsi írta...

Kedves Kató!
Mint a reklámban...,mert megérdemled!
De tényleg megérdemled! Olyan szép dolgokat csinálsz, hogy ennek, ha mögé teszed a technikát, akkor megállíthatatlanok lesztek!
Amúgy meg, képzeld, fertőző vagy! Nem tudtad?
Pedig, de!
Annyira megirigyeltem a blogodon scrapbook-os kép összeállításaidat, hogy arra adtam a fejem, hogy megprobálom megtanulni!
Hát prüszkölök tőle! De tök jó!
Te honnan szedted a hozzávalókat? Free-k voltak, vagy fizetősek? Ha elakadok, kérdezhetlek?

KicsiKató írta...

Köszönöm újfent:)

Gizi és Géza... inkább úgy mondanám, kiegészítik egymást... Mint a szabász-varrónő és a művészetekkel foglalkozó férj:))

Ma reggel hatkor keltem, hogy hímezhessek:))) Este készre varrom a termést, aztán fotózok:)

Arcencil írta...

Kata! Legyen benne sok-sok örömöd és készíts vele sok szép dolgot! Már nagyon kíváncsi vagyok rá!

Bea írta...

Szívből gratulálok Gézához!!!
Remélem Gizivel is megértik egymást, és hűségesen, egymást kiegészítve teszik boldoggá mindennapjaitokat:))))!!!!!!

Lilang írta...

Gratula az új gépedhez.
Hímezz vele sok sok szépséget! :)
Ja és persze mutasd is meg nekünk :)

Zsuzsi írta...

Szeressétek egymást jó hosszú ideig, azt kívánom :)

Edige írta...

Gratulálok Gézához! Már látom, hogy még több gyönyörűség után fog fájni a szívem...

Lonci írta...

Eddig is nézegettem blogodat, de csak most értem el Gézához! Gondolom mióta megvetted, nagyon sok dolgot hímeztél:-)))

KicsiKató írta...

Hű, Lonci, cirka másféléves lemaradásban vagy kreatív életem megismerésében (azóta szerintem már gépi hímzéses fórumon is kommunikáltunk:)

Sebaj, ami késik, az nem jön időben és igen, Gézámat már összevissza szeretgettem ezerszer, amiért csodákat hímez nekem:))

Anna írta...

Nahát, Gézád kihúzta belőlem a feliratkozásta blogodra... Merthogy (ne nevess!) szeretem a kerek számokat és 21Oes olvasó akartam lenni, de nem birok várni, beérem a 2O8 hellyel is. Nekem is ugyanilyenem van, de mostanában nem került elő a hímzőkeret. Nekem abszolut nincs magyar leírásom mert Angliában vettem, de nagyon jól fogna egy... Programozni tudsz? Van egy csomó klippem, de van hogy jó volna az egyedi, még nem jutottam oda, hogy megtanuljam a programozást. Az is angol és több időőőő! Jó hímzést!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails