2008. július 1., kedd

Az új varrogatós fotelom...


Mindig azt hittem, ha valaki ilyen fotelt tud varrni, az varrós istennő. Aztán megláttam Naominál... nohát őt mostantólmesteremmé fogadom. Nem csak azért, mert gyönyörűen megvarrta, hanem azért is, mert a képes útmutatása segítségével nekem is sikerült! Na ja, ez még nem az istennői szint, max. arkangyal, de imádom! Az anyagot is, innen való.

Még egyszer köszönöm Naomi!!!!

Annyit változtattam, hogy a támlához varrtam még vékony vatelint és az ülőfelület aljába rizst is tettem, hogy súlya legyen.



I've always thought, if someone can sew a chair pincushion like this, she is a sewing-goddess. Than I look at Naomi's blog... well I make her my maestro. Not just because she sew it beautifully, but she made a tutorial so I also could do it!! However it's not the level of goddess, peak archangel's, but I love it! Also the fabric, it's from here.

Thank you again, Naomi!

I changed a little bit on the original version, I sewed to the back a slim wad and filled it with rice underneath.



17 megjegyzés:

beszand írta...

Várom a képet!Reggel nézlek!

Naomi írta...

Nagyon szívesen Kata!!! :D Ugye hogy nem is volt olyan nehéz...???

Majd még visszanézek, de így kép nélkül is biztos vagyok benne, hogy csodaszépre sikerült!!! :D

Mikor ébredsz? Küldök Neked az én illatozó kávémból...Hmmm...egy korty...két korty...három korty...!!! Csészét lettenni...mostmár ugye kezedbe a fényképező!!! Fotót szeretnék!!!!!!!!!! :D
Puszi :D

Naomi írta...

Megint én...tényleg kora reggel van még!!!
lettenni = letenni
Így már sokkal jobb!!! :D

Várom a képet!!! :D

enigma írta...

csak fejlesztgessétek, Istennők....én majd a végső. tuti formát varrom meg...ha nyugdíjas leszek:)

KicsiKató írta...

Köszi, de nem kávézom:))) Semmi káros szenvedély a kreatívkodáson kívül... az meg nem káros:))

Oké enigma, megegyeztünk, akkor én meg olyan gyönyörű gyöngycsodákat szeretnék fűzni nyugdíjaskoromban, jó?:)))

Naomi írta...

Húúú!!! Igazán gyönyörűséges!!! :D

Halkan megkérdezhetem kávé nélkül hogy bírod??? :D Egyébként neked van igazad!!! Káros szenvedélyem nekem is a csak a kávé, napi kettő hosszú,de arról egyenlőre nem tudok (vagy nem is akarok???) lemondani! :D

Nagyon szép az anyag is!!! :D


Enigma: Ha nyugdíjjas leszek én is beneveznék Kata mellé, és szeretnénk olyan gyöngycsodákat fűzni,mint amilyenek Te készítesz!!! :D

Mamis írta...

Kávénélkül ilyeneket alkotsz???Akkor mi lenne ha kávéznál???Nagyon csini lett a fotel!

KicsiKató írta...

Igen, ez a szenvedély és a szokás ereje. Az én szervezetem nem "tudja", hogy csak a kávétól érezheti frissnek magát, így nekem remek reggel egy pohár víz is. No meg kicsi édesség. Ajjaj, mégis van függőségem. Édes íz-függő vagyok, minden nap eszek legalább egyszer. Ahhoz képest nem vagyok (még) túl nagydarab:)))

baboo írta...

nagyon csini lett Te foteled is, Kató! mostmár nekem is bele kell húznom, keresek is valami szép anyagot a polcomon :)

Zsuzsi írta...

Annyira jó, hogy ebből az anyagból varrtad, nagyon kedvelem :) szupr lett!
A cimkéid gyártója érdekelne engem, dobsz egy mélt?

Ibcsy írta...

Ez nem ér! Először is gyönyörű! Én is tervbe vettem, ennek az anyagnak egy másik színéből. Nagyon egyre járt a gondolatunk, csak te gyorsabb voltál. Sebaj, így jár aki lustálkodik:-)

KicsiKató írta...

Gyerünk, alakuljon ki egy spontán közös varrás!!!

Ibcsy, ne mondj le róla, én is nehezen döntöttem, kifejezetten kíváncsi lennék, hogy néz ki a másikból!

kastanie írta...

Képzeld, amíg olvastam, végig azt hittem, hogy valódi fotelről van szó, nekem épp egy olyat kellene behúznom.
Ezzel a hittel nagyítottam ki a képet, a gombostűk láttán teljesen összezavarodtam:-)
-> fakírfotel

KicsiKató írta...

:))))))))))))))))

mmama írta...

Nagyon jó a fotelod, nem tervezed az üllögarnitúrát ?
Én is próbálkozom a kis butorokkal
több kevesebb sikerrel, igaz kávé
nélkül.

KicsiKató írta...

Áááá, egyelőre elég ennyi:) Nagyon kellene gyakorolni a kézi varrást, nem nagyon fekszik nekem...:)

Mehike írta...

Először amikor megláttam a fotelt azt hittem bele lehet ülni.Szép lett volna:-)A nagy fenekem alatt teljesen összelapulna.Aztán ahogy ma jobban megtudtam nézni a bloggodat jöttem rá mi is ez igazán.Nagyon aranyos és tökéletes az anyagválasztás.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails