2008. május 27., kedd

wip táska


Mutatom, hol állok most. Tessenek megkövezni nyugodtan, elfelejtettem varrásráhagyást rászámítani. A következőnél okosabb leszek:))

Még bélésre és pántozásra vár, aranyos, apróka és hihetetlenül duci:))) Nagyobb méretben is el fogom készíteni másik blokkból. Apropó, tudja valaki, mi ennek a blokknak a neve?


That's the present status. You can chide me, I forgot the sewing margins. I'll be cleverer at the next time:))

It's still waiting for lining and tapes, it's cute, tiny and unbeliable fat:)) I'll sew it in a bugger size with other blocks. By the way does anybody know what's the name of this block?



10 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Miért kellene megkövezni, Mással is fordul elő ilyen néha:-)
Egyébként nagyon jó lesz, de ezt kár is írnom.. A Te képszerkesztésed is szuper! Te mivel?

Elizaniko írta...

Szia Kató !

Klassz lesz a táskád !
Azt szeretném kérdezni, hogy ezeket a "KicsiKató" szalagocskákat készíttetted valahol, vagy sk gyártású??

Kastanie írta...

...lehet, hogy ez a hónap táskája? nekem is van egy ilyen majdnem készen:-)

KicsiKató írta...

Ibcsy, Wondershare photo collage studio-t használok, alapkészlettel és így még kevéske a lehetőség, ezeket a háttereket meg mütyüröket scrap oldalakról lehet letöltögetni?

Kastanie, de jó, kíváncsi vagyok a profi verzióra is:)) Az enyém picinke lett, holott nagyot akartam, de ugye az a fránya varrásráhagyás elvette a méretét:)))

Ibcsy írta...

Igen, scrap oldalakról lehet.Még én is csak mostanában kezdtem, de szerintem nagyon jók vannak. Én szeretem a ShabbyPrincess.com-ot, vagy Le Scrap de MissVivi-t. De nagyon jó magyar oldalak is vannak!!

Kötéltáncos írta...

Repkedő madár lenne, ha a beszúrt kis négyzet "félnégyzetnyi háromszögek" lenne. :o)

Ez a leghasonlóbb a tiedhez (5 könyvet néztem meg, azokban nem volt ilyen).

Szóval szerintem nyugodtan hívhatod Kicsikató blokknak. ;o)

KicsiKató írta...

Köszi a segítséget, kötéltáncos. És persze az elnevezést is:))))

Naomi írta...

Szia Kató!

Szuper lesz ez a táskád is! Hihetetlen mennyi mindent készítettél ez alatt a kis idő alatt, amíg távol voltam!

Egyszerűen csodaszépek... :D

Mamis írta...

Puff!!!Ujabb csodálatos táska!No komment...

kastanie írta...

Megmértem, az én táskám 12 x 12 cm - es négyzetekből áll, ebben a varrásráhagyás is benne van. Láttam egy mintát, ahol 17 cm-es négyzeteket ajánlott, úgyhogy az is használható méretnek látszik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails