2008. április 17., csütörtök

Egy kötelező és egy szabadon választott

Megrendelés érkezett egy újabb köténytáskára, amit a legszívesebben teljesítettem:)) A piros szalagon a tulajdonos monogramja, a belső zseb másik oldalán kulcstartó (Kdatta ötlete nyomán).
A newer order for a bag, I sewed my heart into it :)) That's the procurer's monogram on the red label, and on the other side of the inner pocket there is a key holder (idea from Kdatta).


És elkészült a puzzle is Andrea-napi ajándékként, nekem tetszik a végeredmény. Kapott egy hátlapot is, hogy képként fel lehessen akasztani a falra.
And here is a surprise for Andrea-nameday, I like the result. The puzzle got a back, so it can be hooked to the wall as a picture.



Ui.: Van egy kis bibi a varrógépemmel, hátha tudtok segíteni... Tegnap leeresztettem az anyagtovábbítót és kicsit később be is krepált szegény gépecském, rég tisztítottam, sok volt benne a kosz, ma kitakarítottam és azóta megy, mint a karikacsapás. DE!!! nem tudom visszahúzni a fogait. Vagyis felengedni. Ha leveszem a tűlapot, kézzel fel lehet húzni a helyére, utána a kis szabályozóvl le is tudom engedni, de vissza már nem pattan. Szerintetek valamit tudok vele csinálni vagy csak a szerelő?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails