2008. január 24., csütörtök

Dohányzás... :S:S:S:S

A tegnapi délután eredménye, a Kedves névnapi ajándéka. Dohányzik (sajnos). A neten talált „szemetesekből” kiindulva (amiket a varrás közben keletkező szemét gyűjtésére használnak) varrtam neki egy otthoni cigaretta-tartót, amit a konyha ablakpárkányára tehet.

The result of the last afternoon, the nameday present of my Love. He smokes (unfortunately). I sewed to him a cigarette-case which he can put to the window-ledge (the idea came from the net, I saw wasteholders what are near the sewing machines.

8 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon aranyos lett!
A fenti párnácskában van valami nehezék, ami nem engedi leesni a zsákocskát, vagy csak simán vatelinnel tömted ki?

KicsiKató írta...

Van! Képzeld, nekem már hónapok óta tetszik ez a fazon, amit eredetileg ugye a varrógép mellé szoktak tenni az asztalra a cérnadarabkák összegyűjtésére, de egyszerűen nem értettem, hogy a túróba nem esik le az asztalról. Aztán megsúgták nekem is:)) Kell bele nehezék, én rizst töltöttem bele, bár hosszú távon nem tudom, nem romlik-e meg. Ami még eszembe jutott, az az apró kavics, de így tél közepén nem könnyű hozzájutni:) Vagy dekorkavics... ilyesmik:)
Köszi az elismerő szavakat:))

viráganyuk írta...

KAta!
NAgyon jó ötlet:)Lehet én is csinálok egyet kettőt és akkor nem kell keresgetni a bagót:)Rajmi mit szólt hozzá?

KicsiKató írta...

Örült neki! Asszem... a maga módján:) Én meg lelkiismeretesen töltögetem fel neki, mert magától nem jut eszébe és teszi ki mellé a cigisdobozt...:)))

Pussz!!! (Már megint windowsrakás volt, nem tudom, mikor jutok msn-re...:))

viráganyuk írta...

:D:D:D
Azért biztos jobban örült,mint a mesesajtnak:D:D:D
Én türelmesen várok msn ügyileg,majd ha lesz időd akkor is jó:DPusz!

KicsiKató írta...

Ó, most nem merek, mert tegnap jött ugye az új windows, de asszem holnap este már más lesz... :S :)

Edige írta...

Köszönöm, hogy nekem is megsúgtad...

Rózsaszín pöttyök írta...

Kató!

Nagyon ügyes vagy, fantasztikusak a munkáid!

Én is merítettem belőlük: http://rosiedots.blogspot.com/2009/07/diy-cigaretta-tarto.html

Köszönöm szépen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails