2008. január 24., csütörtök

Anyukám hímzései

Most idegen tollakkal ékeskedek… Pár bejegyzéssel ezelőtt anyukám kézimunkáinak készítettem kosarakat és ő sem maradt tétlen. Íme, ez élete első hímzése (én biztattam rá, hogy hagyja a tankönyvek és a hagyomány előírásait és olyan színekkel dolgozzon, amik neki tetszenek) [kicsit még ugyan meghúzza a szálakat, de egyikünk se zseniként kezdte, nem?:)]:

I’d like to show you my mother’s first embroideries!!! Here is her „very” first one (I reassured to use the colours what she likes and not what the tradition expects).

Ez a második, a mienk lesz, én kértem ilyen pasztell árnyalatúra:

The second with the pastell colours (I chose them).

Ez pedig koprodukció, a belsejét én hímeztem, aztán nem lett kész karácsonyra. Múltkor anyu kesergett, hogy nehezen tud kis köröket kihímezni, mondtam, tudok én adni gyakorló munkát…! És végül körbe is hímezte:

The third is a joint production, I embroidered the middle, but I didn’t have enough time to finish it for the last Christmas. Not long ago my mother said she couldn’t embroider small circles, I said I could give her a practising work. And she finished it outside.

Hát egyelőre ennyi. Most egy nagyobbacska futót hímez hatalmas lendülettel és lelkesedéssel, utána megpróbálkozik másfajta mintákkal is és tervben van, hogy segít nekem egy-két táskára való hímzéssel:))))

That’s all so far. Now she’s embroidering a fairly large cover with huge impulse and enthusiasm, than she’ll try another patterns too and the big plan is that she’ll help me with embroidering some bags:))))


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails