2020. augusztus 12., szerda

ennél gyorsabban kéne

Majd' egy évig kötöttem ezt a szerencsétlen Llevant pulcsit, pedig ha zömében saját készítésű ruhatárról álmodozom, ennél gyorsabban kéne... :))

Saját festésű fonalból készült, Kaméleon színárnyalatból (lánykori nevén 19-es), alul pedig Passion-t dolgoztam bele.

Sajnos a kötésnél enyhén megszínezte a kezem, mikor erre rájöttem, azonnal kivontam a forgalomból. Fogalmam sincs, mi lehetett a baja, lehet, hogy csak ez a festés volt bajos.

Mindenesetre amikor kész lett, jócskán beáztattam és nem engedte a színét.

A mintát majdnem hűen követtem. :D A vonalú helyett egyenes maradt az alja

és mivel az eredeti leírás szerint nekem jócskán visszapöndörödött, Szilvi seperc alatt visszabontotta (mint a kék pulcsimat:)) és lusta szegélyt kapott.

Kicsit lazább az alja a kelleténél, de én ezt már vissza nem bontom. :D

Szeretem, felőlem jöhet az ősz. :)

Technikai részletek szokás szerint a ravelry-n!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails