2019. november 26., kedd

Birds of a feather

Imádtam kötni ezt a kendőt!! A fonalakat megrendelésre festettem, de a világosabbnál elnéztem a fonaltípust, a sötétebb meg túl barna lett, így sajnos (:D) meg kellett tartanom őket. 

Sajnos nem az én színeim, de imádom őket együtt!

Az eredeti verzió szerint egy szál lace és egy szál mohair váltakozása alkotja a légies hatást, ahhoz képest az enyém kicsit merevebb lett. Na de a sas is nagy madár a kolibrihez, mégis tud repülni! :D

A világosabb színből 65 gramm ment bele, a sötétebből 83. Kifejezetten élveztem a sok lustát, mire meguntam volna, jött az új szín vagy a csipkerész. 

Katalin napra készült, bőven hamarabb kész lett, de annyira ellustálkodtam a száleldolgozást, hogy csak kihúzta november végéig. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails