2018. március 25., vasárnap

igazán bánom,

hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem itt. Nem akartam elhanyagolni a blogot, de valahogy felborult minden KicsiKatós ritmus az életemben és idő kellett, mire újra a helyükre rázódnak a dolgok. 
De most végre itt vagyok és mutatom, mik kerültek le mostanában a rokkáról!

Bizony, rokka, tavaly nagyon elhanyagolt gyerek volt, de idén újult erővel vetettem bele magam. Khm, vagyis hát csak kicsikét, eddig két adagot fontam csak meg. 

Nehéz,  mert számomra szokatlan vizeken evezek. Régen ugyebár rengeteg kendőt kötöttem, ergo rengeteg kendőnek való, vékony fonalat fontam. Viszont mostanában nem hoznak lázba a kendők, annál inkább a pulcsik...  Szóval a sok-sok csipkefonal után nehéz megszokni a vastagabb szálakat. Nehézkesen megy még, főleg, hogy nagyobb mennyiségben is egyenletesen engedjem bele a szöszt a sodratba. Na ne túlozzunk, ez nem is megy még. De gyakorlok, (majdnem) kitartóan:)))

Ő volt az első, szerettem volna egy pihe-puha egyágút. Annyira rusztikus lett, hogy már-már szép. :D

103 gramm, 334 méternyi tiszta merinó gyapjú. Fogalmam sincs, mire kellene felhasználni.


Ő a második, Kingától kaptam a gyapjat. Eleve két külön festésű volt a két roving, ugyanazokkal a színekkel, az egyik foltos, a másik pedig 1/3 - 1/3 - 1/3 arányban festve. Gondoltam, ez így szuper lesz a fraktál hatáshoz, amikor a kétágú fonal egyik szála rövid átmenetes, a másikon hosszabban fut ugyanaz a szín. Ez már sokkal egyenletesebb lett, de messze nem elég jó még egy pulcsihoz.

96 gramm, 172 méter. Vastagságra már egész pofás. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails