2017. december 16., szombat

az idei adventi díszek...

... kicsit eltérnek a hagyományostól. Igyekszem minden évben valami újjal előrukkolni, de most minden energiámat elvitte ez a rengeteg kis zokni. :)

Az utolsó utáni pillanatban állítottam össze, úgy terveztem, hogy a faágak köré csavarok még égőket is, de az már úgy túl zsúfolt volt.

Maradt hát a puritán változat, egy kevéske dísszel. Nem teljesen százas, de idén már így marad, jövőre majd valami jobbat találok ki neki.




Az adventi koszorúval viszont úgy megcsúsztam, hogy ki is maradt a koszorú rész. :D Konkrétan vasárnap este hatkor jutott eszembe, hogy ajjajj! 
Gyorsan elővettem a silhouettemet, megdolgoztam egy-két karácsonyi mintát és már vágtam is sorban a vinileket. 


Egy kis kristálycukor és este tízkor már égett is az első gyertya. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails