2017. november 26., vasárnap

sapkához a kesztyű

Kronológiailag az úgy történt, hogy először a mintába szerettem bele. Nézegettem a festékeimet, milyen színből kellene majd megkötni, végül a sötétkék-barackos pink párosítás tetszett meg a legjobban. 

A színek kiválasztása után már gyerekjáték volt az egész, csak meg kellett venni a mintát, megfesteni a fonalat, megkötni... és komolyan, nem viccelek, utána már pikkpakk kész lett. 

Imádom. :)

És ha már új sapka, kell hozzá új kesztyű is. Amint megláttam Elinek az új kesztyűmintáját, rögtön beleszerettem és a végeredményt látva se bántam meg a választást. 

Puha, meleg, gyönyörű.

Még akkor is, ha itt-ott kicsit elkavartam a mintát, ugye? :)

Technikai részletek (úgyismint fonal, tű, minta) a linkre kattintva: sapka, kesztyű.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails