2017. október 11., szerda

új haj - új élet. vagy legalábbis sapka.

Pár napja átpakoltam a ruhatáram és kissé képen vágott, mennyire elszürkültem. Imádom a szürkét, nincs is vele baj, de ekkora mennyiségben...

Gyorsan előkaptam hát a piros kabátomat és ha már a fejemen színt váltottam (másfél évtizedes vörösség után elindultam a megvilágosodás útján;), rendeltem egy kis (fotózhatatlan) petrolkék puhaságot. 

Villám projekt, nagyon szeretem a végeredményt, de valahogy mégse az igazi. Keresem az új színeimet. 

Lehet, hogy kénytelen leszek magamnak festeni valamit (mert nincs egy fonalamse'). :D

2 megjegyzés:

aarkus írta...

A sapka gyönyörű, a színe jól megy a hajszínhez, és sapkástul is jó a frizura!

Tulipános írta...

Szuperjól néz ki a sapkád!
A színeid kereséséhez egy kis segítség: http://stilusmentor.hu/a-szintipusok-osszefoglalasa/
:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails