2017. szeptember 9., szombat

végre, végre, végre!!!!

Jajjh, el se hiszitek, mennyire boldog vagyok, hogy végre monitorra vihetem ezeket a mondatokat. Nagyon hosszú út vezetett el eddig a posztig, sok szenvedés és kudarc, de végre sikerült! Dorisnak, a ~másfél kilós csivavánknak végre sikerült megfelelő ruhát készíteni

A történelmi hűség kedvéért érdemes megnézni, honnan indultam. Kezdetben ott volt ez a pelerinszerű valami, aztán ez a valamivel használhatóbb kötött ruha, és végül ez a horgolt izémizé. Nem szépítem, a fotózások óta egyik se volt rajta. Nehéz ilyen kicsi testre normális ruhát varrni/kötni, ráadásul mivel extra vékony a lába, nem szeretem a belebújós pulcsikat, nem gyömöszölgetem azt a két kis fogpiszkálót át a lyukakon, hogy belebújjon....

Szóval évek óta gondolkoztam, mi lehetne a megoldás és végre sikerült!

A kiinduló alap ez a minta volt, először úgy terveztem, hogy a teljesen külön kötött alsó rész végig gombokkal csatlakozik majd a hátához, de az úgy nem jött be. De volt B terv és voila:

Természetesen sk festett KicsiKató fonalból készült, a fingering vastagságú zoknifonal két szálával dolgoztam:

Elöl a lábánál és a nyak résznél maradtak a gombok, így könnyen rá lehet húzni a pirinyó testre és nem kell a lábát nyomorgatni szegénynek: 

Úgy tűnik, tetszik neki (én meg annyira lelkes vagyok, hogy már tervben van a következő is! (nem kutya, ruha!:)))





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails