2016. szeptember 22., csütörtök

na most az van...

...hogy sürgősen festenem kell új szöszöket, mert már megint egy poszt amit így kell kezdenem:

ez a gyapjú is az ősidők óta hever a láda alján...:)

szóval jah, legalább két éve (vagy három?) került el Kinga gyapja hozzám, vettem vagy cseréltük? olyan rég volt, hogy erre se emlékszem. arra viszont igen, hogy azért nem álltam neki, mert önmagában túl harsánynak gondoltam a színeit...

aztán múlt hétvégén beütött az isteni szikra: cérnázzuk egyszínűvel!! persze ahhoz lusta voltam, hogy valami mást fonjak mellé, de lustaságom jutalmául beütött a második isteni szikra: ott a (szintén ősidők óta kihasználatlan..) fekete drops lace!

így született meg ez a kissé pszichedelikus végeredmény, a színest nagyon vékony csíkokra szedtem, így igazán rövidek benne  a színátmenetek, úgyhogy attól sem kell tartani, hogy uncsi lesz megkötve*. 


*gondolom kendőként. már-már maguktól elkezdik kendővé kötni magukat a fonalak, ha meglátják a kötőtűt :DDDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails