2016. január 17., vasárnap

örömteli világ - január

Szóval az úgy volt, hogy barangoltam a blogok közt és megláttam a rókát. Meg hogy keresztszemes. Meg hogy pici(nek tűnt:)))) És bár tudom, vastag elmaradásaim vannak az x-ek között, nem tudtam ellenállni és csatlakoztam a Maja által meghirdetett SAL-hoz. Minden hónaphoz egy kis minta, a felhasználások száma végtelen, nekem való! (Arról nem is beszélve, hogy a SAL nevével kilóra megvett:)))

Kétféle Barbaral vásznat vettem hozzá (32 ct Zweigart Murano; Old Fabric és Marbled Roll), azt tervezem, hogy egy quilt asztalközéppé állítom majd össze, de messze még az év vége, még sok időm van kitalálni, hogy legyen.

Mindenesetre itt az én januárom, kicsit más színekkel, Venus-szal. 

Ha ti is csatlakoznátok, nem késő, gyertek a facebook csoportba!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails