2015. december 20., vasárnap

novemberi napraforgók

Életjel, életjel! Lassan csak összeszedem magam év végére és behozom a lemaradást...:))

Nálunk a november a napraforgók hónapja. Anyukám 23-án született, 25-én névnapja van és mivel imádja ezt a virágot, igyekszem minden évben valami újat kitalálni. Idén veszettül könnyű dolgom volt, ez a Cameo kihúzott a csávából, ráadásul nem is akárhogy:

Mielőtt elalélnátok, elárulom, hogy a vágómintákat készen vettem. Szerencsére a Silhouette hivatalos oldala egy aranybánya, mikor megláttam a minták között, tudtam, hogy remek ajándék lesz, bár azért így is elszüttyögtem vele 5-10 órát. 

Egy virág 3 réteg virágsziromból és egy belsőből áll, ezeket egyesével kellett felcsévélni, ragasztani. Aztán még ott volt a kőszerzés izgalma, este nyolckor bevillant, hogy az egyik szomszédnál biztos nem hiányzik majd a ház elől egy marék kő, csak mikor a lámpafénynél szedegettem a megfelelő darabokat, akkor jutott eszembe, hogy be van kamerázva a bejárat. Másnap azért odacsörögtem, hogy ha egy kapucnis, gyanús alakot látnak a kapu előtt görnyedni, ne izguljanak, csak épp követ csórok. :))

A doboz pedig ultracuki, ugye? A kis méhecske meg a pont az i-n. 

Imádom. :)))


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails