2015. május 15., péntek

add tovább! (lezárva)

Múlt héten sokadjára is megnéztem a Jövő kezdete című (szerintem egyébként zseniális) filmet és azóta motoszkál bennem a gondolat... rég volt már itt PIF játék, nem? 

Most viszont egy kis csavart vinnék a történetbe: vállalom, hogy három jelentkezőnek egy éven belül sk KicsiKató-fonalat küldök. Persze nem bánnám, ha olyanok jelentkeznének, akik maguk is kötnek/horgolnak/szőnek, hogy fel is használják a nyereményt, de ha valaki státusszimbólumként a vitrinbe tenné és nézegetné, hát üsse kavics...! :)

Cserébe csak annyit kérek, hogy a három nyertes szépítse meg három ember életét, hacsak egy percre is. Hogy a játékot viszi tovább a blogján, vesz egy csokit az elcsüggedt kolleganőnek vagy más módon adja tovább a kedvességet, nem bánom. 

És hogy ne a netfüggőség és gyorsaság játsszon csak szerepet, hétfő este nyolcig jelentkezhettek, aztán sorsolok. Jelentkezni itt vagy a facebookon kommentben, illetve e-mailben is tudtok. Ha van kedvetek, írjátok meg, milyen fonalra vágytok, nem ígérem, hogy egy az egyben tudom majd követni a vágyakat, de irányvonalnak jó lesz! 

No? Ki kér fonalat? :)

_______________________________________________

ápdéééééééééééét!!

Köszönöm, hogy játszottatok velem, reményeim szerint jövök még idén másféle mókával is! A három nyertes:


Írtok nekem e-mailt a címetekkel? :)

20 megjegyzés:

mnet írta...

Nagyon jó ötlet! Jelentkezem :)

King.art írta...

Jelentkezem. :)

ZsuzS írta...

Tetszik az ötlet! Jelentkezem. :)

aarkus írta...

Ahh, végre játék (és végre nem a FB üzleti, kétpercesbölcsesség-forgalmi és olcsóérzelem-kereskedelmi csatornáján...)! Szívesen csatlakoznék, és a vállalásom természetesen sk meglepetés volna három gyanútlan rendíthetetlenül blogoló bloggernek.

Csöpi írta...

Ommmmm.... Milyen fonalra, milyen fonalra, hát KicsiKató-fonalra. :) Na meg belőle egy szépséges őszi kendőre. ;)

Gergely Eszter írta...

Jelentkezem! Kékes-szürkés-lilás-drapos fonal tetszene nagyon!!!
Köszönöm

Angyal Erika írta...

Én is jelentkezem! Köszönöm a lehetőséget, nemrég csatlakoztam a blogodhoz. Most kezdtem el a kendő horgolást, így lenne mire felhasználni a nyereményt!
A blogomon vinném tovább a játékot!

Szera írta...

Köszönettel jelentkezem! :)
Az a zöldes-lilás fonal tökéletes lenne! :) Köszönöm a lehetőséget! :)

Zsuzsi írta...

Én is jelentkezem :-)

Juccantó írta...

Jelentkeznék én is.Nagyon köszönöm a lehetőséget:)))

Tünde írta...

Jelentkezem :) Fonalak közül a türkizkék-szürke vagy élénk piros tetszene. :)

Zsuzsi írta...

Én is jelentkezem :-)

T. Alexandra írta...

Ó, de jó, szeretnék jelentkezni! :) És köszönöm a lehetőséget! :) Nekem narancsos-rozsda-bordó szín tetszene, ősszel vagy télen jól esik az embernek. :)

Melinda írta...

Én is szeretnék Kató fonalat...valami kékes tökéletes lenne :)Puszi!

Névtelen írta...

Hűha, ez remek kihívás! Több, mintha egyszerűen csak ajándékot kéne készíteni... Jelentkezem! :) A fonallal egy vágyam van: valódi Kicsi Kató-féle legyen!!
Brigi

Szilvi írta...

Nagyon szép felajánlás! Kötök is horgolok is, szóval nálam jó helye lenne bármelyik szépségnek! Köszi a lehetőséget!

vmarty írta...

Köszi a hosszú jelentkezési határidőt!!! Mindig lemaradok az olvasgatással :). Fonal tőled? Nanáhogy! Kendőnek valót szeretnék, ha nyernék, és a szín pirosas-narancsos, vagy kékes-türkizes vagy rózsaszínes lilás :). Blogom nincs, de tuti vmi meglepit kötnék, horgolnék vkiknek :).

És tündéri felajanlás ez Tőled!

Márti

Sz Era írta...

Nem szoktam nyerni, kötni horgolni viszont igen :) Kékes-törkiszes a vágy, de mindennek örülnék. Hátha :)

Erika

Ági írta...

Jelen
Tkezem
Vörös-türkiz zoknifonallal jól kijönnék.
kendőtkötnék jeligére :)

vmarty írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Jó alkotást mindannyiótoknak ;)!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails