2014. december 26., péntek

nagy falat

Ott kezdődött az egész, hogy szaberka elkezdte hímezni ezt a csodát, szóval ő tehet mindenről!:)) Persze több se kellett, hamar rábukkantam egy jellegében hasonló, ám kissé nagyobb falat képre, erre. Ácsingóztam, mert én mindig ácsingózok és egyszerre legalább tíz dologra, de valahogy csak tolódott előttem a projekt. Már totál elfelejtettem, mire eljött a szülinapom és a gyanúsan vékony csomagból előbukkant  a minta! Erika és Kinga megtették az első lépést helyettem. :)

Aztán Erika még egyet lépett, mikor Pestről szerzett egy picinyke vászondarabot, ami ráadásul tele van jelölővonalakkal... 
A többi lépés már az enyém. :) Csodaszép mélykék és sárga arany Venusokat vettem hozzá és bár az eredeti minta használ még metál DMC-t is, azt hiszem, azt kihagyom.

Szóval itt a nagy kezdet. Ma, 2014. december 26-án belebökök és kevesebb, mint egy évet adok magamnak rá. Jövő karácsonykor már ezt szeretném az asztalon látni, lehetőleg készen! :D :D

3 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Na! Kezdetnek ez éppen jó is lesz!
Majd néha mutogass belőle részleteket, ácsingózzam én is valami karácsonyi projektre, ami betlehemes is meg hímzett is majdnem monokróm!
Nyilván bekukkantok előtte Szaberkához...

Cimpulusz írta...

Még nem futottam bele eddig ebbe a mintába, már érzem kezd dobogni érte az én kis MUK-os szívem :)... csodaszép lesz!

Névtelen írta...

Ez aztán gyönyörűséges lesz! Szerencsés lány vagy, hogy ilyen igazán személyre szabott ajándékot kaptál. :) Sok örömet a hímzéshez!
Brigi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails