2013. november 24., vasárnap

szupertitkos kendő

Történt vala még nyár elején (?), hogy Ági egy játékos tesztre invitált - kössünk úgy, hogy nem tudjuk, milyen lesz a végeredmény.
http://www.flickr.com/photos/8643965@N07/11027707094/in/photostream

Több se kellett, azonnal jelentkeztem. A fonalválasztásnál szabadjára engedtem a fantáziám és nem bántam meg, tetszetős lett a kék-barna végeredmény!
http://www.flickr.com/photos/8643965@N07/11027695234/in/photostream

Az egyes adagokat egy-kéthetente kaptuk, s bár erősen lemaradtam egy időben, augusztusra megszületett a szupertitkos darab, aminek a publikálásával még meg kellett várnunk az éles MKAL (titkos közös kötés) végét.
http://www.flickr.com/photos/8643965@N07/11027550785/in/photostream

Íme, ő, akit szeretek, mégis szeretném tovább ajándékozni. Hogy kinek? Akármelyikőtöknek, aki hagy egy kommentet itt és/vagy a fészbukon. Megosztást nem kérek (azért duzzogva elfogadom:))), csak azt, hogy írjátok meg, mit olvastok épp, vagy mit olvastatok legutóbb és hogy tetszett-e. Kommenteket november 30-án estig hagyhattok, másnap sorsolok!
http://www.flickr.com/photos/8643965@N07/11027703864/in/photostream

(akinek ez se elég, a kendőről mindenféle bennfentes technikai részleteket a projektoldalon talál:)))
http://www.flickr.com/photos/8643965@N07/11027759513/in/photostream

11 megjegyzés:

Anita írta...

Nagyon szép a kendő! Jelenleg a Szakíts,ha bírsz című könyvet olvasom. :)

King.art írta...

Mit is olvasok.... most épp Pál Ferenc Szorongástól önbecsülésig könyvét. Aztán jönnek a többiek akiket ajánlottál :)
Ez a kendő nagyon tetszik, hamár nem kötöttem meg, hátha megnyerem :)

Anna írta...

Chaim Potok: A nevem Asher Lev ezt fejeztem be éppen és szívből ajánlom, amibe pedig nem bírtam nem belefogni a gyermekeimnek karácsonyra vett mesekönyv Finy Petra: Fűszerkatona címmel. (Titokban, éjszaka olvasom:)Gyönyörű a kendő és köszönöm a lehetőséget.
Anna

aarkus írta...

Hát, ez nagyon szép lett!

Ági írta...

Fekete István - Karácsony éjjel
Nagyon-nagyon tetszett, léleksimogató, pityeregtető, karácsonyra, télre hangoló.

Julcsi írta...

Csakazértis itt hagyok kommentet és nem a fb-n:)))
Amit legutóbb olvastam: J. Philippe -Idő Istennek
Ölellek!!

szaberka írta...

A kék-barna mindig bejön ;)
Az ér, hogy mostanában örülök, ha nagyjából végigérek a napi sajtón?

Zsoofi írta...

Gyönyörű és imádom a színeit!!!
Én most nagyon szeretnék olvasni, de este örülök, hogy az ágyig elvánszorgok. Amit legutóbb olvastam (hangosan), az a Harisnyás Pippi, Astrid Lindgrentől. (Holnap megyünk is a könyvtárba a következő kötetért.)
Ha olvasnék, akkor Alice Munro novellákat olvasnék - egyetemista koromban imádtam, és azt gondolom, most is szeretném...

vmarty írta...

Juj, de szép lett! Én csiga tempóban Lucy Maud Montgomerytől az Emilyt. Amúgy meg a blogjaitokat :D.

Balázs Gira írta...

Hát ez csudaszép kendő, ezért elárulom, hogy Wass Albert Kard és kasza című könyvét olvasom. Az első kötet végén tartok, és biztosat még nem írhatok arról, hogy tetszik-e :) Az eleje nagyon bejött, most egy kicsit döcög.

Énis Ezvagyok írta...

Hú de szép!!

Swami Rama, könyveit olvstam és olvasom, gluténmentes-vegán szakácskönyvekkel felváltva ::))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails