2013. március 31., vasárnap

adok én neked!

Legalábbis ha kéred, adhatok egy kendőt! ;)

Ez a gyönyörű szám itt oldalt a látogatószámlálón megérdemel egy kis ünneplést, igaz? 

Ha szeretnéd ezt a kék-fehér mohair kendőt, jelentkezz érte április 10-én este 8-ig! A nyertest 11-én hirdetem meg posztban, akinek egy hete lesz arra, hogy jelentkezzen a nyereményéért.

És ha már blog, térjünk vissza a kezdetekhez, nincs lájkolás, nincs kérdőív. Amit kérek, az egy komment ennél a bejegyzésnél és mivel most épp fájdalomcsillapítóhoz kényszerültem, rám fér a vidulás, azt kérem, írjátok le, szerintetek mi a legviccesebb magyar szó!

66 megjegyzés:

Alexandra M. írta...

Szeretném, nagyon nagyon szép!! :)

Szerintem a legviccesebb magyar szó még földrajz óráról a zagyvaárrá, vagy a gépírás óráról suliból a ribizlizz. :)

noviamy írta...

SZia!
Én is szeretném!
A mások által viccesnek, vagy inkább ismeretlennek vélt szó: akadál.
Nem, nem az akadályoz. :)))
Amy
http://amy-kreativ.blogspot.hu/

Névtelen írta...

Szerintem a pácsó. Nekem nem esett le rögtön anno, hogy mi az! :)
Jobbulást!
Juli

Mázsa Viki írta...

Mi évekig szakadtunk a röhögéstől a kollégiumban, mert szerintünk a legviccesebb szó az volt, hogy: BAKTER. :)

Éva Erdős írta...

Gyönyörű ! Nagyon szeretném!
A legviccesebb szó? hát az ovisaim a csihi- puhi szócskán derülnek a legtöbbet! :)Mindig együtt nevetünk rajta. :)

Gira Balázs írta...

Nekem a legviccesebb szó a vécécsésze, vagy WC-csésze? Nem tudom, hogy kell helyesen leírni :)

Dea írta...

Jobbulást neked!

Szerintem az egyik legviccesebb szó a kulipintyó :)

leony írta...

Szia KicsiKató!
"Közönséges nünüke" - (forrás: "13. tétel: ismertesse a méhek rovar-, madár-, és emlőskártevőit!") Tudom, kártevő... de mindig megmosolyogtat a neve, ha ideérek a tanulásban... :)
Szép napot!
Ui:
Pontosan ilyen kendőre vágyom, úgyhogy hihetetlen boldog lennék, ha hozzám kerülne... Köszi a játékot!
Üdv:
Rabi Ildikó

Zsuzsi írta...

Nekem is nagyon tetszik a kendő! :)
Elsőre a "vegyeskereskedés" szó ugrik be.

F. írta...

Álmaim kendője!

Jobbulást és "ihaj-csuhaj"!

Tündérviola írta...

Nagyon szeretném ezt a szépséget!

A fiam szerint a legviccesebb szó: kacsa-vacsora :)

Éva írta...

Számomra a ficak az egyik legviccesebb magyar szó:-) Jobbulást!

Éva írta...

Számomra a ficak a legvicceseb magyar szó:)Jobbulást kívánok!

orsimaya írta...

Szia!
A legviccesebb, amit eddig hallottam, az az akupunktúra helyett az apupunktúra (vagy: apu punk túra?) :D
Nagyon szép a nyeremény, köszi a játékot!
Molnár Orsolya
facebookon Orsi Maya Molnár néven követlek

Hencsilli írta...

Nagyon szép a kendő...szeretném.
Nekem a legviccesebb szó most a smatrogás :D Azért írom, hogy most, mert mindig van olyan, amin hetekig, hónapokig lehet vihogni :D

Jobbulást kívánok Neked!

latinka írta...

Mindig sajog a szívem,ha ilyen gyönyörűséget látok : miért nem tudok én ilyet? Köszönöm a lehetőséget,most pár napig reménykedhetek :)

Kutykurutty :)))

Paat írta...

A kendő mestermunka-mint mindig! :)
Jobbulást! Pejsli :)

Biggy Jones írta...

Szerintem a vajling. Már, ha az egy magyar szó. :) (kedves kendő, az enyém kell legyél :) )

Biggy Jones írta...

Szerintem a vajling. Már, ha az egy magyar szó. :) (kedves kendő, az enyém kell legyél :) )

vica1985 írta...

vicces szavacska: pernahajder!
Köszi a játékot!
Mezei Éva

l.móni írta...

Nagyon szép kendő. Szeretném :)

Az én legviccesebb szavam a péklapát :) Nagyon sokat nevettünk ezen barátnőmmel :D

martimez írta...

Bögyöllő ???
Nagyon szép a sál !

Elinor17 írta...

Gyönyörű a kendő !!
Nekem a határeset az a szó , amit ha meghallok vigyorognom kell .Egy viccet juttat eszembe .
Gyógyulást Kató !!

jKáldy írta...

:D Hát, amin nálunk parázs vita alakult ki az osztályban régen, az a slag <-> slaug szó két változata (=locsolócső, locsolótömlő) illetve most az egyetemen a hegyező <-> hegyző <-> faragó szóhármas, úgyhogy én ha bármelyiket meghallom, rögtön nevetni kezdek...

Radicevic Tijana írta...

Ezen a kendőn már a játék előtt is megakadt a szemem :))
A szó: hóbelevanc :D

Sofie írta...

Nagyon szép a kendő!
Kacagójancsi :-)

Emma írta...

Ez megint nagyon szépre sikerült!! :)

Szerintem vicces szó a kutyagumi. (már bocsánat :D)

Jobbulást!! ♡

Emma

Éva Farkasné írta...

Jobbulást kivánok neked,hogy minél hamarabb alkothas. Jelentkeznék ezért a szépségért. A legviccesebb magyar szó szerintem:a mesztilláb

KicsiKató írta...

jegyzem, hogy S. Melinda üzenetben jelezte, hogy nem folyton visszadobja a rendszer, de nem vagyunk szőrös szívűek, hogy technikai hibák miatt lemaradjon a sorsolásról :)

Panka ékszerei írta...

Megvaaaan! Csicseriborsó! :) Nyertem? :))

GumiPók írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
PinkTulipMom írta...

Jobbulást mihamarabb, Kató! Az én kedvenc vicces szavam a cipőfűző... :D

GumiPók írta...

A kendő már akkor tetszett, amikor elkészült, így pályázom rá.
Neked mielőbbi jobbulást kívánok!

Nyelvlapoc :D

GumiPók írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
evicke írta...

szerintem a bögyörő :D

nagyon szép a kendő :) jobbulást!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Karina Butor írta...

Szuper lenne megnyerni!
A legviccesebb szó nincs, szavak vannak: öböl,busza (sofőrnek van egy busza), Kazinczy-féle nyelvújítás sikertelen próbálkozása: foltosnyakorjan(zsiráfot takar).:) a bukfenc és a csippa is, milyen egy hülye szó már!!:D az abajgat és a bagatell. a szleng szavak közül: csumpa, csumpendlér..:D telis tele vagyunk vicces szavakkal, képtelen vagyok egyre leszűkíteni.bocsánat.

totrek írta...

Szia!
Szerintem a legviccesebb szó a rötyög:)

Editfolt írta...

Nagyon nagyon tetszik és szeretném. Minden szó elég vicces lesz ha eltörlik az ékezeteket :) puszi :)

Zorka4 írta...

Én csak szép csendesen ideírom, hogy a legviccesebb szó, amit ha meghallok az a Bambiiiiiii :PPP.
Egyébként a másik vicces a malackaraj. Jó régen étteremben voltunk és ez is a menüben szerepelt... néztünk is hogy most akkor malacka-raj? vagy malac-karaj :)))

Judit írta...

Szia, én is szeretnék játszani. :)
Szerintem a kulipintyó szó a legviccesebb. ;)

Jobbulást! :)

Illés Judit

Timici írta...

Először is jobbulást!!! és gratulálok a sok látogatóhoz!!!

A kendőd csodás, naná, h szeretném megnyerni, hogy legyen egy Katóságom. ;)

vicces szavak(gyerekeim vannak, legyen ez a mentségem): ingyom-bingyom és a tutálibe-málibe :D

Csilla Albert írta...

A kisfiam szerint a legviccesebb szó a csetepaté.
Gyönyörű a kendő, nagyon szeretném!

Csilla Albert írta...

A kisfiam szerint a legviccesebb szó a csetepaté :)
Gyönyörű a kendő, nagyon szeretném!

Carrie írta...

Jaj, de jó, köszönöm a FB figyelmeztetést. Nagyon bánkódtam volna, ha lemaradok...legalább az esély meglegyen. :)

Legviccesebb szó, amit mérgemben mondtam: lenyakdítom (a libát)

Szilvi írta...

Nagyon szeretném én is azt a kendőt! A legviccesebb szó pedig: bodobácsi. Eredetileg bodobács lenne, de a barátnőm kisunonokahúga így találta értelmesnek. :)
Mielőbbi jobbulást!

vatikati írta...

Jobbulást, és mihamarabbi fájdalommentességet. A legviccesebb szó számomra per pillanat a nyüzüge :)

zsebi írta...

Szeretnék én is játszani ezért a tüchtig kis kendőért! :-)
Számomra a legviccesebb szó,amit még a mai napig nehezen mondok ki hiba nélkül: kacitagobár.... vagyis katicabogár !

Évi anyu írta...

Nagyon szép kendő! Szerintem vicces : irgum-burgum. Legalábbis, ha én mondom a lánykáim csak derülnek rajtam.

Dalma írta...

Sziasztok! A pipogya szót találom a legviccesebbnek:-) Kató, remelem mar jobban vagy!udv, Dalma

Dalma írta...

A pipogya szót találom a legviccesebbnek:-)Remlem jobban vagy mar Kató!

Bernadett írta...

A legviccesebb szó szerintem a szösz.
Jobbulást neked, kendőt nekem! :)

Bernadett írta...

Alegviccesebb szó szerintem a szösz.
Jobbulást neked, kendőt nekem! :)

Bernadett írta...

A legviccesebb szó szerintem a szösz.
Jobbulást neked, kendőt nekem! :)

Lynd írta...

Szia!

Számomra a mókuscickány a legviccesebb. Ezen mindig nevetek, mikor elképzelem :)

szjudit írta...

Mostanában nekem a legviccesebb,legbosszantóbb és a legízléstelenebb szó (mindez egyszerre!) az okafogyott.

Zuzu írta...

A legviccesebb magyar szó szerintem a tökipompos! :)

Zuzu írta...

Szerintem a tökipompos a legviccesebb magyar szó! :)

Barnabásné Berencsi írta...

Szia Kató! Én is pályáznék erre a szép kendőre! Főleg hogy jön a jó idő!
Szerintem a libikóka elég vicces! :)
További szép napot! :)

Karina Butor írta...

MÁR ÍRTAM bejegyzést, de azóta is gondolkoztam, hogy még milyen szavak szoktak derűre kelteni.
Lubickol,hajcihő,Böske(így hív mamám, pedig közöm nincs e névhez), kacarászik, cucli, babócka, tápióbicske, kaktusz.:)

Zsuzsa írta...

A kendő meseszép, a leglököttebb magyar só szerintem a szörcsög (vagy a pacuha?) :-D

Molli írta...

Gyönyörű a kendő... :) Szerintem a legviccesebb magyar szó a pitymallat :)De nekem nagyon tetszik a csurran-cseppen is... :)

E.nabi írta...

A legújabb vicces szó (most láttam fb-on) "ökolurkó". Vajon mit jelent? Gyerek természetes alapanyagokból?
A kendő meseszép! Remélem jól fog nekem állni :)

ART mARTeee írta...

Jobbulást kívánok! Gyönyörű a kendő, szeretném! :)

ART mARTeee írta...

A legviccesebb szó: krampampuli. Gyönyörű a kendő, szeretném!

F. írta...

Egyszer már írtam, de nem találom!
Szeretném ezt a szép kendőt...
Ihaj-csuhaj! Vicces, nem???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails