2012. november 3., szombat

nincs mentségem...

Próbáltam magam mentegetni, de nem találtam semmi jóravaló kifogást. De micsináljak, ha újabb szerelembe estem???

Szürke is, kötött is, táska is. Már megint. De nagy különbsége az előzőhöz képest a tulajdonjoga. Az enyém!!!!!:))))

Amilyen komor a belseje, belül annál inkább szerettem volna kompenzálni, így játszottam a rózsaszínnel és ezzel a különleges, fáradt türkizzel. Nem lett nagy (22x30x5 cm), legközelebb megcélzok egy malaclopó fazont. Vagy ezt. Még nem döntöttem el. :)

7 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Tartson sokáig az új szerelem, vagy jöjjön helyette másik? Mindegy, csudadolgok és mosoly születik belőle!

KicsiKató írta...

Az a helyzet, hogy szerteágazó szerelmi kapcsolatom van sokféle technikával és projekttel, egyiket dobom a másikért, hogy aztán az is parkolópályára kerüljön egy harmadik kedvéért... De így jó és ők se sértődnek meg, mert úgyis visszatérnek időről időre... :DDD

Jucus írta...

Nekem tetszik az új szerelmed!:o) Csini, nőcis darab! Elárulod, hogyan lehet azt a kis márkajelzést készíteni vagy beszerezni, amit belevarrtál a táska oldalába? Úgy tetszik, ettől igazán Kicsikatós!:o)

Ágota-Lencsi Művek írta...

Veszettül irigy vagyok a tulajdonjogára!:)

Sofie írta...

Nagyon tetszik!

KicsiKató írta...

Nagyon köszönöm!!! :)

Jucus, én ezt már vagy három vagy inkább négy éve csináltattam, akkor még alig pár helyen lehetett készíttetni, az enyémnek még honlapja se volt. Nézz körül a neten, keress rá a címke készítésre google-on, biztos vagyok benne, hogy már ezer cég foglalkozik ezzel. Mondjuk arra készülj, hogy akkoriban ezer volt a minimum rendelési szám. :)

Zorka4 írta...

Hááát, nincs mentséged, valóban:DDD
Max, ha nekem is gyártasz hasonlót :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails