2012. november 12., hétfő

napi csillogás


Volt az a fergeteges lagzi nyáron, amire elvittem vagy öt kendőmet is, nem is hiába, mert az alföldi nyárból a balatoni késő őszbe csöppentünk esővel, szélviharral és hideggel (az esküvő délutánjára szép idővel:))). Akkor és ott fogalmazódott meg bennem, hogy kell egy alkalmi kendő. És mivel egy ideje a csillogó kiegészítők és kozmetikumok elválaszthatatlan barátaim, nagyot dobbant a szívem, mikor megláttam a boltban a csillogó szállal átszőtt fonalakat.

A Color affection kendőt mankónak használtam, de persze megint mentem a saját fejem után. Sajnos nem olyan lett, amilyet szerettem volna, a sok fonal az egyik szélén rugalmatlanná tette a kendő tetejét, de mivel blokkolni egyébként se akartam, hát egye kosz, imádom így is. Csillog is, szürke is, lila is, türkiz is. Hát izé. Hevesebben ver a szívem a látványától. :)




ps.: Na jó, most végignéztem az utóbbi idők kicsikatóságain és tényleg sok a szürke. Ráadásul most fogok nekikezdeni egy szintén szürke kardigánnak... kell valami szín! :)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails