2012. november 6., kedd

egypercesek... izé, egyórások


Aprók, de annál jobban szeretem őket.

A lilához előbb nagyjából lemértem, mekkora darabokat kell majd horgolnom, hogy fonva ne legyen túl nagy, majd horgoltam egy akkora láncszemsort (nekem 45 szem lett). Egy láncszemet hozzáadtam magasításnak (első sima pálca), majd a második szemtől sorba mindegyik láncszembe böktem egy sima pálcát. A végén megint egy láncszem magasításnak, majd sorban a 44 sima pálca. Ezt még kétszer megismételtem, majd összefontam és összevarrtam a végeket. Kicsit rövidítenem kellett, hogy ne legyen túl nagy.

A szürkéhez előszedtem egy leszerepelt, nagyonolcsó karkötőt, amiről már félig lejött a ráragasztott bőrdarab. Azt leszedtem, megmaradt a fém alap. Rámértem egy láncszemsort (12 szem), majd váltogatva két sor sima pálca és 2 sor egyráhajtásos. A belsejéhez (hogy haladjak:)) már csak egyráhajtásos sorokat horgoltam. Mivel maradt még fonalam és magában túl unalmas lett volna, hát horgoltam két kis virágot, rávarrtam, majd összevarrtam az alapot. 




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails